יצירת התקני שמע ברזולוציה גבוהה בעזרת טכנולוגיית Bluetooth® החדשה מבית Microchip® עם טכנולוגיית השמע LDAC ™ מבית Sony

הביקוש מצד צרכני מיינסטרים לחוויית שמע באיכות גבוהה הולך וגובר וכך גם הציפיה של אותם צרכנים לקבל מהתקני שמע Bluetooth חוויית האזנה רציפה שניתן להיטמע בה. אולם, התקני שמע Bluetooth מוגבלים לעתים קרובות בשל עומק ה- bit  שיעור התדירות של רכיבי codec קיימים, שהם למעשה התקשורת וטכנולוגיית הדחיסה המשמשות לשדר שמע על פני האוויר. כעת, למתכנני מערכות שמע יש את האפשרות להשתמש ב- SoC תואם Bluetooth 5 עם טכנולוגיית LDAC audio codec  מבית Sony במכשיר ה- IS2064GM-0L3 מבית Microchip Technology Inc. (NASDAQ: MCHP). ה- SoC מאפשר ליצרנים לפתח דור חדש של מכשירי שמע עם codec מתקדם, המשפר את חווית השמע ברזולוציה גבוהה לא רק עבור חובבי האזנה אלא לשוק המוני של צריכת מוצרי Bluetooth אלחוטי. יצרנית האוזניות היוקרתית, Audeze, הטמיעה את ה- SoC באוזניות הגיימינג האיכותיות Mobius.

לקבלת מידע נוסף על SoC, אנא בקרו באתר בכתובת: http://www.microchip.com/IS2064.

אוזניות Mobius מבית Audeze עושות שימוש ב- IS2064GM-0L3 SoC של חברת Microchip לחיבור Bluetooth אלחוטי התומך ב- LDAC ובממשקי Codec שמע אחרים. טכנולוגיית LDAC של חברת Sony נחשב ל- codec שמע הזמין בעל האיכות הטובה ביותר – שידור של תפוקת נתונים עד kbps 990, פי שלוש יותר מה- Bluetooth Sub-band Codec הרגיל, ושמירה על תדירות ועומק bit של עד 96 kHz/24-bit. הדחיסה המרבית ויעילות השחזור מאפשרות חווית האזנה ברזולוציה גבוהה עבור מכשירי שמע מבוססי Bluetooth.

ה- IS2064GM-0L3 מגיע במארז LGA בגודל 8 X 8 מ”מ וזמין לייצור בנפחים גבוהים החל מעלות של 4.90$ לאחד בהזמנות של 10,000 יחידות. ניתן ליצור קשר עם Sony לקבלת דרישות רישוי נוספות לשימוש בטכנולוגיית LDAC:

www.sony.net/Products/LDAC/index.html

תגובות סגורות