חברת ההייטק הישראלית לייטריקס משתפת פעולה עם מעצבי אופנה מובילים בשבוע האופנה בניו-יורק

חברת ההייטק הירושלמית לייטריקס (Lightricks), המפתחת את הדור הבא של אפליקציות ליצירה ועריכת תוכן במובייל שמסתכמות ביותר מ-80 מיליון הורדות ברחבי העולם, השתתפה בשבוע האופנה בניו-יורק, במהלכו שיתפה פעולה עם שלושה מעצבי אופנה צעירים ומובילים. במהלך האירוע, נחשפו אלפים מתעשיית האופנה הבינלאומית, מעצבים, מובילי דעת קהל ואנשי ציבור לאפליקציות עיצוב ועריכת התמונות Facetune2 מבית לייטריקס, אשר בה השתמשו המעצבים לעריכת תמונות ועיצובים משבוע האופנה, שיתפו ברשתות החברתיות ופרסמו תחרויות ברשתות החברתיות באמצעות שימוש באפליקציה.

לייטריקס שיתפו פעולה עם המעצב הבכיר לקוואן סמית, ועם שני מעצבים חמים המועמדים לפרס המעצב המבטיח של השנה: כריסטיאן קוואן וראול לופז בעל מותג האופנה LUAR. לופז השתמש באפליקציה Facetune2 ויצר Lookbook המכיל בצידו האחד תמונות של בגדי LUAR ללא עריכה וממול בצד השני של הכפולה, אותו בגד עם עריכה שביצע אמן מקצועי על ידי שימוש באפליקציה על מכשיר הטלפון שלו בלבד. באמצעות האפליקציה הודגשו פריטי לבוש ומאפיינים ייחודיים בעיצוב, והראו את היתרונות הרבים של האפליקציה לתעשיית האופנה ואת הערך המוסף שהיא מביאה למעצבים.

כריסטיאן קוואן הזמין את העוקבים שלו ברשתות החברתיות להעלות עריכות מוצלחות לתמונות סלפי בהן המצולמים לובשים פריט אופנה מיוחד ומנצנץ באמצעות Facetune2 והעניקו לזוכים בביצוע העריכה המוצלחת ביותר כרטיסים להשתתפות כאורחי VIP בשורה הראשונה בתצוגת האופנה שלו ובאירועים המשותפים עם לייטריקס שנערכו במהלך שבוע האופנה. במשותף עם לייטריקס חולקו לאורחי ה-VIP של שבוע האופנה קופסאות מתנה מיוחדות עם מנוי לאפליקציה Facetune2 לכל החיים

Facetune, המוצר הראשון של החברה, היא אפליקציה מתקדמת לעיבוד תמונות פרופיל שזכתה במקום הראשון ברשימת אפליקציות ה-iOS הנמכרות ביותר בשנת 2017 ודורגה כאחת מהטובות ביותר בשנים 2013 ו- 2014 ע”י אפל וגוגל (בהתאמה). מאחורי ,Facetune2 הדור הבא של אפליקציית Facetune המצליחה, עומדת טכנולוגיית עיבוד התמונה המתקדמת ביותר כיום במובייל המספקת לראשונה במובייל מידול 3D של הפנים. בנוסף, האפליקציה מציעה מספר פיצ’רים הנתמכים על ידי טכנולוגיות בינה מלאכותית ומציאות רבודה המאפשרים למשתמש חווית עריכת תמונות פורטרט (סלפי) בזמן אמת.

תגובות סגורות