QualiTest הישראלית משתפת פעולה עם הסטארטאפ DeepCoding לפיתוח פתרון בדיקות ל-AI בהיקף של 11 מיליון שקלים

QualiTest הישראלית, חברת בדיקות התוכנה ואבטחת האיכות הגדולה בעולם, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם הסטארטאפ הישראלי  DeepCodingלפיתוח פתרון AI בשם Test Predictor ,שאופיין, פותח ותוכנן על ידי מומחי תוכן מתחום הנדסת הבדיקות ומומחי AI מתוך הבנת הצרכים והאתגרים שקיימים כיום בעולם הבדיקות.

QualiTest ו-DeepCoding הקימו צוות ייעודי משותף המורכב ממומחי בדיקות וAI- שיפתחו פיתרון שישפר את תהליכי העבודה וקבלת ההחלטות בתחום הנדסת האיכות, בעלות פרויקט כוללת של כ-11 מיליון שקלים.

ה-Test Predictor מיועד לבודקי תוכנה ומנהלי IT לסיוע בקבלת החלטות מושכלות בהתבסס על עובדות ונתונים. כמו כן, הפתרון מסוגל לחזות בעיות איכות בתוכנה על גרסאות שונות במהלך תהליכי הפיתוח, כמו גם על אופטימיזציה של בדיקות (ידנית ואוטומטית). בכך, הוא מקטין באופן משמעותי את זמן ועלויות הפיתוח.
הכלי החדש משלב מערכות בדיקה קיימות ומגדיל באופן משמעותי את מהירות תפוקת הבדיקות ו מאפשר לארגונים ליישם יוזמות Agile ו DevOps בקנה מידה גדולים.

שני פרויקטים של חברות המשתייכות למדד ה-Fortune 1000 בארה”ב ובבריטניה כבר משתמשות ב-Test Predictor בהצלחה רבה בסיוע צמוד של אנשי QualiTest ו-DeepCoding.

“לאור המשך הצמיחה של AI בשווקים בעולם, אנו נרגשים להרחיב את הידע של QualiTest בתחום ולבסס את עצמנו כשחקן מרכזי בתעשייה. אנו שמחים לשתף פעולה עם Deepcoding בפיתוח ה ה-TestPredictor”, אמר אבירם שוטן, סמנכ”ל ידע וחדשנות, QualiTest. “השותפות הזו היא ראשונה מתוך אינטגרציות AI רבות שאנו צופים בחברה, על מנת לספק עבור לקוחותינו פתרונות מתקדמים. כפי שתעשיית ה- AI ממשיכה להתרחב כך גם  QualiTest מרחיבה את גבולותיה בקנה מידה עולמי.”

תגובות סגורות