חדשות היום

זירוקס משיקה מכונת דפוס המסוגלת להדפיס ספר צבעוני של 275 עמודים בדקה

זירוקס משיקה את מכונת הדפוס המהירה ביותר שלה ה- Brenva HD אשר מציגה גידול של 40% במהירות ההדפסה, ומאפשרת הדפסה של ספר עם 275 עמודים בדקה וזאת מבלי לפגוע באיכות ובחדות הצבעים המודפסים.

בנוסף, יצרה זירוקס שיתוף פעולה עם חברת Tecnau בכדי ליצור רצף עבודתי מתמשך. בזכות הפיתוח הטכנולוגי המתקדם מכונת הדפוס תומכת בעבודה רצופה של 9 שעות. נפח העבודה החודשי הממוצע של ה-Brenva HD עומד על 3 מיליון דפים.

בשנים האחרונות, שוק ההדפסה הדיגיטלית צומח משנה לשנה. מחקר שנערך בנושא מציג כי עד שנת 2022 תהיה נסיקה בדרישה להדפסה צבעונית ביחס לשנים האחרונות עם גידול של 27% והדפסה של 25 מיליארד דפים ביום. בכדי להתמודד עם המגמה, ספקי הדפוס יצטרכו לייצר סביבת עבודה פרודוקטיבית וגמישה שתאפשר את הצמיחה בהתאם לדרישה.

“אנו מבינים את המציאות המשתנה של שוק ההדפסה הדיגיטלית ולכן פיתחנו טכנולוגיות מתקדמות לטובת התאמת מכונת ההדפסה לעומסי עבודה כבדים של אלפי דפים ביום. הטכנולוגיות השונות שולבו ב- Brenva HD אשר תוצג תחילה בתערוכת הדפוס היוקרתית בשיקגו“, ציין ראגני מהטה, סגן נשיא לעסקים בזירוקס. “אנו מחפשים ללא הרף דרכים להניע יעילות עסקית והזדמנויות עבור הלקוחות שלנו. השדרוגים שלנו ב-Brenva HD תוכננו בהתאם לכך.”

תגובות סגורות