חברת מנטיס ויז’ן תציג את יכולות שידור התוכן בתלת מימד לאביזרים ניידים באירוע Samsung CEO Summit 2018

חברת מנטיס ויז’ן (Mantis Vision), המפתחת טכנולוגיות מתקדמות לצילום וחישה בתלת-מימד (3D), מודיעה היום (ד’) כי תציג בועידת Samsung CEO Summit שתערך מחר (ה’) בסן פרנסיסקו סריקה בתלת-מימד של אנשים בתנועה, בקצב של 30 פריימים בשניה (fps) ושידור בזמן אמת של תוכן בתלת מימד לסמארטפונים של סמסונג .

מנטיס ויז’ן, אשר פיתחה יכולות סריקה באיכות גבוהה בתלת מימד, מבוססות על טכנולוגית האור המובנה, תציג בועידה יכולות מתקדמות הנוגעות לסנכרון מצלמות העומק של החברה, כך שאפשר יהיה להעביר תוכן תלת-מימדי בשידור חי דרך מספר פלטפורמות בו זמנית. יכולות אלו מאפשרות שידור ישיר של תוכן תלת מימדי הנצרך בצד אחד של העולם, למכשירים ניידים הנמצאים במקום אחר, ולשיתוף בזמן אמת.

“מנטיס ויז’ן מאפשרת כיום לסרוק בתלת מימד ולשתף בזמן אמת את חוויות היומיום דרך מכשירים ניידים ומשקפי מציאות מדומה ורבודה”, אמר מנכ”ל ומייסד מנטיס ויז’ן, גור אריה ביתן. עוד הוסיף ביתן כי: “אמצעים אלו יהוו בעתיד הקרוב  את המרכיב המרכזי להאצת פלטפורמות 5G החדשות. אנו נרגשים מהתמיכה המתמשכת של סמסונג ומההזדמנות להגיע לשווקים נרחבים ביחד”.

לדברי דוד גולדשמידט, סגן נשיא ודירקטור מנהל של קרן סמסונג קטליסט: “אירוע CEO Summit של סמסונג נוסד על מנת לעודד דיונים אודות טכנולוגיות חדשניות שעשויות להשפיע ולעצב את העתיד, וכן לבחון אסטרטגיות להאצת אימוצן. אנו גאים לארח כמה מהמוחות המובילים בתחומי המדע, הטכנולוגיה והעסקים ואשר ישתפו מתובנותיהם בהתפתחויות האחרונות בתחומים אלו. זו תהיה הזדמנות לדון ולהדגים כיצד טכנולוגיות חדשניות עשויות להשפיע על האינטראקציה שלנו עם הסביבה וליצור שווקים חדשים”.

לטכנולוגיית האור המובנה של מנטיס ויז’ן, המוגנת בפטנט, יתרונות משמעותיים ברזולוציה ובדיוק,  המאפשרים את הביצועים הטובים ביותר בשׁוּק. למנטיס ויז’ן משרדים בישראל, סין, ארה”ב וסלובקיה.

 

 

תגובות סגורות