סיוה מודיעה כי מעבד הראייה הממוחשבת ותשתית הלמידה העמוקה שפיתחה שולבו בשבב הבינה המלאכותית של סיגמה-סטאר הטייוואנית

ספקית טכנולוגיות עיבוד האותות והבינה המלאכותית סיוה (נאסד”ק: CEVA) הודיעה היום כי מעבד הראייה הממוחשבת CEVA-XM6 ותשתית הלמידה העמוקה שפיתחה שולבו בשבב הבינה המלאכותית SAV538 של סיגמה-סטאר (SigmaStar technology) הטייוואנית. השבב החדש מיועד למצלמות המשולבות בציוד מעקב, מכוניות ויישומי מציאות רבודה.

סיגמה-סטאר היא חברה בת של MStar, הנמצאת בבעלות ספקית שבבי הסלולר מדיה-טק הטייוואנית. סיגמה-סטאר היא אחת מספקיות השבבים המובילות למוצרים המבוססים על מצלמות וידאו, הכוללים בין השאר ציוד מעקב, יישומי בית חכם, מכשירים לבישים, מסכים, ומכוניות.

שבב הבינה המלאכותית החדש, המבוסס על טכנולוגיות של סיוה, מאפשר ניתוח תכני וידאו במגוון רחב של מוצרים, וכבר אומץ על-ידי יצרנים שונים לפיתוח יישומי בינה מלאכותית מבוססי מצלמה.

מעבד הראייה הממוחשבת ותשתית הלמידה העמוקה שפיתחה סיוה מסייעים למפתחים לשלב יכולות עיבוד תמונה ויישומי בינה מלאכותית מתקדמים במגוון מוצרים רחב, תוך עמידה במגבלות צריכת ההספק והעלויות. מוצרים אלה כוללים בין השאר סמארטפונים, מצלמות מעקב, מציאות רבודה ומציאות מדומה, רחפנים, ומכוניות אוטונומיות.  בשבוע שעבר הודיעה סיוה, כי תשתית הלמידה העמוקה שלה תתמוך גם בפורמט ONNX של פייסבוק, מיקרוסופט ו-AWS – המאפשר למפתחי יישומי בינה מלאכותית סביבת פיתוח פתוחה.

בינה מלאכותית ללא ענן

“השבב שלנו מספק ביצועים יוצאי דופן וצריכת הספק נמוכה לכל יצרן המבקש לשלב בינה מלאכותית המבוססת על עיבוד תמונה”, אמר סגן-נשיא בסיגמה-סטאר, HM צ’נג. “מעבד הראייה הממוחשבת ותשתית הלמידה העמוקה של סיוה הם המפתח לשבב שלנו, ומאפשרים לנו וללקוחותינו ליישם בפשטות וביעילות אלגוריתמים של ראייה ממוחשבת ולמידה עמוקה במכשירי קצה, מבלי להתחבר לענן”.

מנהל חטיבת הראייה הממוחשבת של סיוה, אילן יונה, הוסיף: “אימוץ הטכנולוגיות שלנו מאפשר לסיגמה-סטאר לספק יישומי בינה מלאכותית וניתוח וידאו במכשירים עצמם וללא שירותי ענן – ובכך לפנות לשוק גדול. אנו גאים בשיתוף הפעולה הצמוד עם סיגמה-סטאר בפיתוח מוצר יוצא דופן ומצפים להמשך שיתוף הפעולה תוך הפיכת הבינה המלאכותית לטכנולוגיה הכרחית בכל מוצר מבוסס מצלמה”.

תגובות סגורות