האלגוריתם המהפכני מאשדוד שמעצב מחדש את השופינג במובייל – חברת הסטארט-אפ הישראלית SuperUp מודיעה על השלמת סבב גיוס ראשוני גדול של 15 מיליון דולר

SuperUp פיתחה במשך 3 שנים פלטפורמת קניות במובייל מסוג חדש – eComMarketing, המייצרת חוויית קניות חדשנית ופרסונלית לקונים, מאפשרת לקמעונאים היכרות טובה יותר עם הצרכנים שלהם ומעניקה למותגים במה חדשה לפרסום והנגשה של מוצריהם בנקודת המכירה, באופן אישי ורלוונטי.

הפלטפורמה של SuperUp מתמקדת בתחומי מוצרי הצריכה, הפארם והאופנה ומבוססת על טכנולוגיה ייחודית, המשלבת בינה מלאכותית וביג דאטה, ונועדה להפוך את חווית הקניות במובייל למהירה, אינטראקטיבית ובעיקר מותאמת לצרכיו האישיים של כל קונה.

כחלק מהשלמת סבב הגיוס הראשוני (Seed) של 15 מיליון דולר, שהגיע בעקרו מקרן משקיעים פרטית בניו-יורק, מרחיבה החברה את פעילותה באירופה, באסיה ובארה״ב ועתידה לגייס עשרות עובדים חדשים בארץ ובעולם שיצטרפו אל-60 עובדי החברה במרכז הפיתוח באשדוד.

את החברה הקים רועי איטח (40) מאשדוד, יזם בעל למעלה מ-20 שנות ניסיון בהיי-טק, אחרי שזיהה את הצורך של הצרכנים, הקמעונאים והיצרנים, בחווית קניות טובה יותר במובייל. ״רוב התנועה כיום ב-eCommerce מגיעה דרך המובייל. למעלה ממחצית מאוכלוסיית העולם בוחרת לקנות במובייל כאשר דור ה-Y ודור ה-Z הופכים לכוח הקנייה הגדול בעולם, והם נמצאים רק במובייל״ מסביר איטח. ״חווית הקנייה המקוונת, אותה מציעים מרבית הקמעונאים לצרכנים היא קשה, לא עדכנית ובעיקר לא מתאימה לדרך בה אנו צורכים כיום. SuperUp לא דומה לאף פלטפורמה אחרת ופותרת את האתגר הצרכני הגדול שבניווט בין אלפי מוצרים במובייל באופן יעיל. המטרה שלנו היא לייצר חווית קניות משמעותית ומדוייקת, תוך כדי שאנו עוזרים לקמעונאים ולמותגים להעניק את הערך הגבוה ביותר לצרכנים, ולהנות מההזדמנות האדירה במדיום המוביל ביותר כיום – המובייל״.

 

תגובות סגורות