חברת Samtec מכריזה על רכישת PCI

ניו אלבני, אינדיאנה, ארה”ב: חברת Samtec, Inc., מובילה עולמית בייצור של פתרונות קישוריות אלקטרוניים, מכריזה ​​על רכישת הנכסים שביצעה לאחרונה והמשך פיתוח הקשר העסקי עם Precision Connector, Inc., או PCI. חברת PCI מתמחה בעיצוב וייצור של מחברים קואקסיאליים של RF ו- microwave  ומוסיפה לצוות Samtec למעלה מ-25 שנות ניסיון תכנוני ועיצובי בתעשיית ה- RF / Microwave.

התמיכה ההנדסית הנוספת והיצע המוצרים של מחברים מדויקים – כגון 3.50 מ”מ, 2.92 מ”מ, SMP, 2.40 מ”מ, 1.85 מ”מ, SMPM, ו- 1.0 מ”מ – יחזקו עוד יותר את פורטפוליו ה- RF של חברת Samtec ויאיצו את ההתקדמות של Samtec בתחום ה- RF המדויקים.

פעולות Precision RF ימשיכו בפרנקלין, באתר שבאינדיאנה, כחטיבה בתוך Samtec.

“אנו גאים לצרף את צוות PCI. ערכי הליבה של PCI מתואמים באופן ישיר עם אלו של חברת Samtec, והם שותפים למטרה לספק את שירות הלקוחות הטוב ביותר בתעשייה, תמיכה טכנית מתקדמת, ומוצרים באיכות הגבוהה ביותר” – מייק דואן (Mike Dunne), מנהל פיתוח עסקי RF בחברת Samtec.

“אנו נרגשים מאוד להיות חלק מהצוות של חברת Samtec ואנו מצפים להזדמנויות שהמובילה העולמית, המספקת חיבורים איכותיים לשווקים בכל רחבי העולם, יכולה להציע” – סטיב מק’גירי (Steve McGeary), חברת Precision Connector, Inc.

בנוסף לרכישת קו מוצרי RF מדויקים, חברת Samtec מציעה שורה ארוכה של חיבורי RF (www.samtec.com/RF).   RF (www.samtec.com/RF). פתרונות Cataloged-standard זמינים עם דוגמאות והצעות מחיר 24 שעות ביממה, ללא כמות הזמנה המינימלית, יומיים עד 5 ימים זמני הובלה, ואפשרויות ערבוב והתאמה להרכבי כבלים. חברת Samtec מציעה גם תמיכה עם עיצובי השקה, פתרונות מוצר מותאמים אישית, סימולציות, ובדיקה פיזית ואימות מדידות. לקבלת פרטים נוספים אודות קו המוצרים Samtec RF, אנא צרו קשר עם מייק דואן (Mike Dunne), מנהל פיתוח עסקי RF בחברת Samtec.

 

תגובות סגורות