VMware מרחיבה את סל מוצרי הענן ההיברידי כדי לאפשר ללקוחות גמישות בפריסה ומבחר גדול יותר, כולל תמיכה חדשה בקוברנטים

חברת VMware חשפה בכנס VMware Europe 2018 סל מורחב של שירותי ענן היברידי משולב שיסייעו ללקוחות לפרוס ולנהל באופן קל יותר את סביבות הענן שלהם. VMware מציגה את Cloud Foundation 3.5 שמציע ללקוחות מגוון רחב יותר של חלופות פריסה, תמיכה חדשה בקוברנטים וחידושים נוספים בסל מוצרי התשתית והניהול של החברה. VMware Cloud Foundation מציע את הנתיב המהיר ביותר ללקוחות לבנות ענן היברידי משולב’ באמצעות סדרה מקיפה של שירותים מוגדרי תוכנה לעיבוד, אחסון, רישות, אבטחה וניהול ענן, המשמשים להרצת אפליקציות בסביבות ענן היברידי.

בעידן ריבוי העננים של היום, ארגונים פועלים תוך אימוץ שתי גישות – ענן היברידי וענן ציבורי טבעי – לתמיכה במגוון המתרחב של אפליקציות שהם מריצים וכן באימוץ של טכנולוגיות חדשות כמו למידת מכונה, קוברנטים, אנליטיקה מתקדמת ועוד. בעוד שכל מודל ענן הוא ייחודי, הם גם משלימים האחד את השני ופועלים במקביל תחת קורת הגג של הארגון. בלבה שלהם הם חולקים מטרה משותפת שהיא לספק שירותים חדשניים לתפעול העסקי. VMware משקיעה בפיתוח פתרונות שמתאימים לסביבות מרובות עננים ומרחיבים את האפשרויות המוצעות בענן ההיברידי – מרמת מרכז הנתונים לענן, לנקודות הקצה, תוך התמודדות עם הצרכים התפעוליים של הענן הציבורי הטבעי.

“VMware Cloud Foundation ממוקם בליבת אסטרטגיית הענן ההיברידי של VMware כדרך הפשוטה ביותר לפרוס ולתפעל את הענן ההיברידי. סל הפתרונות מספק שירותים מוכחים ורחבים מסוגם לתשתית ענן ולניהול עבור סביבות ענן היברידיות תובעניות מסוגן. הם מספקים תשתית ומערכת ניהולית עקבית ורציפה לענן פרטי, ענן ציבורי ולתרחישים של נקודות קצה”, אמר ג’ון גילמרטין, מנהל וסגן נשיא, מערכות משולבות, VMware. “במטרה לשרת את מגוון צרכי הלקוחות וכן להגן על השקעותיהם, VMware Cloud Foundation 3.5 יציע להם גמישות מורחבת  לאמץ ולשלב אותו באסטרטגיות הענן ההיברידי שלהם”.

                                           

VMware חושפת חידושים בפלטפורמת Workspace ONE מבוססת הבינה שיאפשרו גיוון טכנולוגי בסביבת העבודה

שיתופי פעולה עם אמזון,  דל, גוגל, מיקרוסופט וסמסונג מאפשרים ללקוחות ליישם ניהול מודרני ואבטחה ברחבי פלטפורמות שונות

חברת VMware חשפה בכנס VMware Europe 2018 יכולות חדשות בפלטפורמה מבוססת הבינה Workspace ONE. הן מספקות יכולות לניהול חדשני ושיפורים באבטחה לסביבות ההטרוגניות של הלקוחות וכן חוויות עשירות יותר לעובדים במגוון רחב יותר של אפליקציות ומכשירים.

“2018 הייתה שנה של שינויים מרחיקי לכת עבור פלטפורמת Workspace ONE”, אמר שאנקאר לייאר, סגן נשיא בכיר ומנהל מחשוב משתמשי קצה, VMware. “ההשקות הקודמות של Workspace ONE Intelligence ושל Workspace ONE Trust Network הציגו את פלטפורמת סביבת העבודה הדיגיטלית הראשונה בתעשייה שמונעת על ידי בינה. בכנס היום אנו חושפים חידושים שיאיצו את האימוץ של ניהול מודרני עבור לקוחות שעוברים באופן מלא ל-Windows 10 ומאמצים מכשירי Mac, iOs, Android ו-Chromebook. בעקבות ההכרזה היום, אנו ממשיכים לספק יכולות חדשות בקצב מסחרר שמאמצים באופן מלא את הגיוון הטכנולוגי ששורר בקרב כל לקוחותינו – ואין לנו כל כוונה להאט את הקצב”.

הגיוון הטכנולוגי מעולם לא היה כה נרחב, ככל שעובדים ממשיכים לאמץ אוסף גדל של מכשירים, מערכות הפעלה ואפליקציות שמאפשרים להם לעבוד באופן המתאים להם ביותר. אימוץ מגוון רחב זה בפלטפורמת Workspace ONE מסייע לארגונים לצמצם את עלויות ה-IT ואת מורכבותו להטמיע אוטומציה בניהול ובאבטחה ולספק חוויית עובד טובה יותר.

תגובות סגורות