חדשות היום

אפליקציית Enlight Pixaloop, מבית היוצר של חברת לייטריקס הירושלמית, נבחרה לאחת מ-12 האפליקציות הטובות ביותר לשנת 2018 של צוות עורכי Mashable, ועקפה אפילו את פורטנייט ששיגעה את העולם.

אפליקציית Enlight Pixaloop של לייטריקס (Lightircks) זכתה בפרס האפליקציות הטובות ביותר לשנת 2018 של Mashable

בלוג הטכנולוגיה המוביל Mashable הכריז על האפליקציות הטובות לשנת 2018 ובתוך ההכרזה הזו הסתתרה לה הפתעה כחול לבן בדמות יישום הנפשת תמונות הסטילס, ,Enlight Pixaloop של חברת לייטריקס (Lightricks) הירושלמית

אפליקציית Enlight Pixaloop, שהושקה על ידי חברת לייטריקס בחודש ספטמבר האחרון, הוכרזה כאחת מהאפליקציות הטובות ביותר לשנת 2018, על ידי בלוג הטכנולוגיה המוביל Mashable.

Enlight Pixaloop של לייטריקס מאפשרת להוסיף תנועה לאזורים ספציפיים בתמונות, תוך שמירה על שאר התמונה סטטית. התוצאות המתקבלות בקלות ובמהירות הופכות את התמונות למרהיבות במיוחד.

מיד לאחר השקתה הפכה Enlight Pixaloop ללהיט עם 6 מיליון משתמשים וכ-200,000 מנויים בתשלום, תוך חודשיים בלבד.

זו אינה הפעם הראשונה שחברת לייטריקס זוכה בפרסים יוקרתיים על האפליקציות שלה, בין הפרסים בהם זכתה החברה בעבר: פרס אפליקציית השנה של אפל ב-2015 ופרס Apple Design Awards לשנת 2017. עד היום אפליקציות החברה זכו ללמעלה מ 100- מיליון הורדות ברחבי העולם ויותר ממיליון מנויים בתשלום.

לייטריקס הוקמה בתחילת 2013 על ידי חמישה מייסדים, ארבעה מהם דוקטורנטים מהאוניברסיטה העברית: ד”ר זאב פרבמן, ירון אינגר, ניר פוצ’טר, עמית גולדשטיין ואיתי צידון.

לפני כחודש הכריזה לייטריקס על השלמת סבב גיוס שני בהיקף של 60 מיליון דולר. את הסבב השני הובילה

INSIGHT VENTURES PARTNERS בשיתוף כללטק וחלק ממנו ישמש לפיתוח מוצרים חדשים ולהכפלת עובדי החברה לכדי 300 אנשים.

אודות לייטריקס (Lightricks)

לייטריקס היא החברה המפתחת של אפליקציות פופולריות זוכות פרסים לעיבוד תמונות ווידאו. מהשקת מוצר הדגל של החברה, Facetune, האפליקציה שהפכה ללהיט ברחבי העולם, בנתה לייטריקס ארסנל של אפליקציות חזקות, יצירתיות וחדשניות, המשמשות מיליונים ברחבי העולם. לייטריקס פעלה עד 2015 במימון עצמי bootstrap)), עד להשלמת סבב הגיוס הראשון של החברה בהיקף של 10 מיליון דולר.

מטה החברה ממוקם בישראל וסניפי המשנה בניו-יורק ובלונדון מעסיקים 150 עובדים ומחזור ההכנסות של החברה מסתכם ב-70 מיליון דולר.  לייטריקס מביאה תוכן יצירתי למובייל בכל החזיתות: כלים ליצירת תוכן לאמנים, לעסקים קטנים המחפשים לשווק את מוצריהם ולאנשים פרטיים המנהלים את המותג הפרטי שלהם ברשתות החברתיות.

בתמונה מעלה: מייסדי לייטריקס

תגובות סגורות