חברת אלתא מערכות של התעשייה האווירית  זכתה בחוזים בשווי של מעל ל-60 מיליון דולר לאספקת מערכות ללקוח באסיה

אלתא מערכות של התעשייה האווירית זכתה בחוזים ראשונים לאספקת מכמים רב-משימתיים ומערכת הגנה מפני לוחמה אלקטרונית. שני סוגי המוצרים מבוססים על טכנולוגיית Active Electronically Scanned Array (AESA) החדישה. חוזים אלו מוערכים בכ -60 מיליון דולר. המוצרים יספקו למטוסי הקרב בחיל האוויר של הלקוח יכולות מכ”מיות עתירות ביצועים והגנה מרבית מפני איומי קרקע ואוויר פוטנציאליים.

מכ”ם ה-  AESA החדש מספק יכולות מורחבות בהשוואה לטכנולוגיות קיימות, כגון איתור בטווחים גדולים יותר, דיוק רב יותר במטרה ויכולות מעקב אחר מספר רב של מטרות, מה שמאפשר מצבי פעולה בו-זמניים כגון אוויר-אוויר / קרקע / ים. במשימות אוויר-קרקע מספק המכ”ם מיפוי מפתח סינתטי (SAR) עם יכולות זיהוי מטרות קרקע נעות (GMTI).

חבילת ההגנה המבוססת על לוחמה אלקטרונית מעניקה למטוסי הקרב הגנה אולטימטיבית מפני מערכות נשק קרקע-אוויר ואוויר-אוויר. עם האיתור וזיהוי האיום מוצגת התרעה ואמצעי הגנה מתאים מופעלים באופן אוטומטי. ההגנה זו על מטוסי הקרב מתבצעת בכל תנאי מזג אוויר ובכל מצב הטיסה. המערכת פועלת באופן אוטונומי ללא צורך במעורבת טייס ובזמן תגובה מהיר ביותר.

יואב תורג’מן, מנכ”ל אלתא מערכות וסמנכ”ל תע”א, אמר, “הבחירה בפתרונות של אלתא נעשתה לאחר התמודדות קשה מול מתחרים נוספים והתבססה על יכולתנו לספק את הטכנולוגיות החדשניות ביותר של מכ”ם AESA ומערכות לוחמה אלקטרונית. לאלתא היסטוריה ארוכה של אספקת מוצרים מודרניים וחדשניים המעניקים ללקוחותינו יתרון בשדה הקרב המודרני.”

בתמונה: יואב תורג’מן, מנכ”ל אלתא

תגובות סגורות