טאואר-ג’אז נבחרה על ידי מכון המחקר הקוריאני לאלקטרו-טכנולוגיה לפיתוח וייצור אב טיפוס של רכיב ייחודי לניהול מתחים

טאואר-ג’אז, יצרנית השבבים המובילה בעולם בטכנולוגיות ייחודיות, הודיעה היום (ב’), כי מכון המחקר הממשלתי הקוריאני לאלקטרו-טכנולוגיה Korean Electrotechnology Research Institute (KERI), המתמחה בפיתוח מעגלים משולבים לניהול מתחים בטכנולוגיות מתקדמות, בחר בחברה לפיתוח אב טיפוס לרכיב חדשני המבוסס על פלטפורמת הייצור SOI המתקדמת. רכיב ניתוב מתחים זה מתוכנן לעמוד בטמפרטורות גבוהות ומתחים גבוהים, מותאם לענף מוצרי הצריכה האלקטרוניים הביתיים ורכבים חשמליים הזקוקים ליעילות גבוהה של מתחים.

רכיב זה של KERI יספק פתרון יעיל בהרבה ביחס לפתרונות אחרים מסוגו הקיימים היום בשוק, בין היתר יאפשר עבודה במהירויות גבוהות ומנגנון הגנה על מערכים חשמליים, וישולב עם מוצר נוסף אשר פותח על ידי החברה כמכלול שלם. פלטפורמת הייצור והניסיון הנרחב של טאואר-ג’אז מספקים פתרון טכנולוגי אידיאלי המותאם לסוג זה של מוצרים בכך ש / ומאפשרת מספר יתרונות ביניהם: גודל שבב קטן,  שילוב של מספר מעגלים על שבב בודד, מערך הגנה על מתחים ועוד.

“בחרנו בפלטפורמת ה 0.18 SOI של טאואר-ג’אז בשל הגמישות הטכנולוגית אשר מאפשרת התאמה מדוייקת לדרישות המוצר שלנו. כמו כן אנו מרוצים ביותר מטכנולוגיית ה BCD המתקדמת של טאואר-ג’אז ומערך התמיכה של החברה המקומי בקוריאה אשר מספק פתרונות למגוון רחב של צרכי הפיתוח שלנו. אנו מצפים להמשך שיתוף פעולה בפיתוח וייצור רכיבים נוספים גם בעתיד”, אמר בהאנג ווק, מנהל בכיר רכיבי Power מוליכים למחצה של חברת KERI.

“אנו מרוצים משיתוף הפעולה ותמיכתנו ב KERI בפיתוח רכיב מסוג זה הנותן מענה למספר רב של שווקים בהם נדרשים יכולות פעולה הן מתחים גבוהים והן בטמפרטורות גבוהות. אנו מרחיבים את ההיצע הטכנולוגי של החברה בתחום ניהול המתחים על מנת לספק מענה המותאם לדרישות השוק המתקדמות ביותר ולמגוון ענפים מקומיים הצומחים במהרה “, אמר מייקל סונג, נשיא וסמנכ”ל המכירות, טאואר-ג’אז קוריאה.

תגובות סגורות