חדשות היום

צבא ארה”ב ממשיך בפיתוח מערכת Iron Fist Light להגנה אקטיבית הנתמכת בידי המכ”מים הטאקטיים של ראדא

נתניה, ישראל, 20 בדצמבר, 2018 – ראדא תעשיות אלקטרוניות בע”מ (NASDAQ: RADA), מובילה עולמית בפיתוח וייצור מכ”מים טקטיים לכוח המתמרן, מדווחת בעקבות הודעתה של General Dynamics, על החלטה חיובית של המועצה לפיקוח על דרישות הצבא בארה”ב (AROC), להתחלת שלב II בפיתוח מערכת Iron Fist Light (IFL) להגנה אקטיבית (APS) ברכב הטאקטי- Bradley.

הפרויקט הינו שיתוף פעולה בין חברה בת של General Dynamics (NASDAQ: GD), General Dynamics Ordnance and Tactical Systems, ותעש מערכות (תעש), אשר לאחרונה נרכשה ע”י אלביט מערכות (NASDAQ: ESLT). ראדא היא ספקית המכ”מים למערכות ה- IFL של אלביט/ תעש.

מערכת ה- IFL הינה מערכת APS קלת משקל המספקת הגנה מוגברת לפלטפורמות צבאיות וטקטיות. המכ”מים מבוססי התוכנה של ראדא מזהים ומבצעים מעקב מדויק אחר איומים מתקרבים, מכל כיוון, בזמן אמת. המערכת מיירטת את האיום באמצעות שיגור ראש נפץ קטן והפעלתו במרחק ביטחון מהפלטפורמה עליה המערכת מגנה, תוך חישוב מדויק של זמן הפגיעה וחיסול האיום באמצעות שוק חשמלי.

בשלב II של פרויקט ה-IFL עבור ה- Bradley, ראדא צופה לקבל בקרוב הזמנות לאספקת מכ”מים שישמשו להמשך ניסויים והוכחות, והפוטנציאל הנוכחי הוא לחימוש חטיבה אחת של צבא ארה”ב ברכבים המשוריינים האמורים. הפוטנציאל צפוי להתממש במהלךהשנים 2020 ו-2021.

דב סלע, מנכ”ל ראדא אמר, “ה-IFL הינה מערכת אידיאלית להגנה על רכבים קרביים כדוגמת– Bradley. יכולת הגנה אקטיבית זוהתה כצורך נוכחי ודחוף בעבור צבא ארה”ב. פוטנציאל שוק ה- APS בשנים הקרובות מוערך בכמה אלפי רכבים מסוגים שונים בארה”ב, והפוטנציאל העולמי הוא כפול. אנו גאים מאוד להיות ספק טכנולוגיה מרכזי לשוק ההגנה האקטיבית, שוק חדש וצומח אשר הופך לשוק מרכזי בארה”ב וברחבי העולם.”

 

תגובות סגורות