אינטל מינתה את בוב סוואן למנכ”ל

סנטה קלרה קליפורניה, 31 בינואר, 2018 – חברת אינטל העולמית הודיעה היום כי דירקטוריון החברה מינה את רוברט (בוב) סוואן למנכ”ל אינטל. סוואן, בן 58, אשר שימש כמנכ”ל זמני של אינטל במשך שבעה חודשים וכמנהל הכספים הראשי של החברה מאז 2016, הוא המנכ”ל השביעי ב-50 שנותיה של אינטל סוואן גם נבחר לכהן בדירקטוריון החברה.

טוד אנדרווד, סגן נשיא לכספים ומנהל התכנון והדיווח התאגידיים באינטל ישמש כמנהל כספים ראשי זמני בשעה שהחברה תפש מנהל כספים ראשי בתוך החברה ומחוצה לה.

“במקביל לשינוי שעורכת אינטל בעסקיה במטרה לנצל הזדמנויות גדולות יותר, לרבות בתחומי מרכזי הנתונים, הבינה המלאכותית והנהיגה האוטונומית, ומבלי להפסיק למצות ערך מעסקי המחשבים האישיים, החליט דירקטוריון החברה בעקבות חיפוש יסודי כי בוב הוא המנהיג הנכון להוביל את אינטל לעידן הצמיחה הבא שלה,” אמר יו”ר מועצת המנהלים של אינטל אנדי בריאנט. “וועדת האיתור ביצעה הערכות מקיפות של מגוון רחב של מועמדים מתוך הארגון ומחוצה לו על מנת למצוא את המנהיג המתאים לצומת דרכים חשובה זאת בהתפתחותה של החברה. שקלנו הרבה מנהלים מציונים וקבענו כי בוב הוא הבחירה הטובה ביותר.  העבודה הנהדרת שבוב עשה בשבעת החודשים שבהם שימש כמנכ”ל זמני, כפי שניתן ללמוד מהתוצאות המצוינות של החברה ב-2018, הייתה אחד השיקולים שהכריעו את הכף לטובתו ביצועיו של בוב, היכרותו את עסקינו, שליטתו באסטרטגיית הצמיחה והכבוד שרוחשים לוט לקוחותינו, בעלי החברה ועמיתיו אישרו לנו שהוא המנהל המתאים לעמוד בראש החברה.”

“בתפקידי כמנכ”ל זמני פיתחתי הבנה מעמיקה מתמיד של ההזדמנויות והאתגרים הניצבים בפני אינטל, אנשינו ולקוחותינו,” אמר סוואן. “כאשר התמניתי למנכ”ל זמני, התמקדתי מיד בתפעול החברה ובעבודה עם לקוחותינו. כאשר הדירקטוריון פנה אלי וביקש ממני לקבל על עצמי את התפקיד הקבוע, ששתי להזדמנות להוביל את החברה המיוחדת הזאת. זוהי תקופה מרגשת לאינטל: 2018 הייתה שנה נהדרת ואנו נמצאים בלב הטרנספורמציה של החברה לקראת ניצול ההזדמנות הגדולה ביותר בתולדותינו. אני נרגש מההזדמנות להמשיך לעבוד עם  חברי הדירקטוריון, הנהגת החברה ויותר מ-107,000 עובדים מעולים. יחדיו נמשיך ונצעיד את החברה קדימה.”

סוואן הוא מנהיג מוכח הזוקף לזכותו הצלחות מוכחות בתוך אינטל ומחוצה לה. כמנכ”ל זמני, סוואן ניהל את פעולות החברה בשיתוף פעולה קרוב עם צוות הניהול הבכיר של החברה. סוואן שימש כמנהל הכספים הראשי של אינטל העולמית מאז אוקטובר 2016. בתפקידו זה ניהל את כספי החברה הגלובלית, מיזוגים ורכישות, קשרי משקיעים, ואת ארגוני המחשוב והאסטרטגיה התאגידית. לפני שהצטרף לאינטל שימש סוואן כמנהל תפעול בג’נרל אטלנטיק וכיהן בדירקטוריון של אפלייד מטריאלס. עוד לפני כן שימש כמנהל כספים ראשי של אלקטרוניק דאטה סיסטמס קורפ. ושל TRW אינק. הוא שימש גם כמנהל כספים ראשי, מנהל פעולות ראשי ומנכ”ל Webvan Group Inc.. את הקריירה שלו החל סוואן בג’נרל אלקטריק, שם עבד 15 שנה בתפקידים בכירים של ניהול פיננסי.

תגובות סגורות