חדש ב! Samtec   סדרות חדשות לחיבורים מיניאטוריים להעברת הספק ואותות בעלי תדר גבוה, חיבורים אופטיים לקצבים גבוהים

חברת Samtec המייצרת ומתמחה בפיתוח קו מוצרים של פתרונות חיבור אלקטרוניים, הציגה לאחרונה מספר מוצרים חדשים,

להלן חברת סקירה של מבחר מהמוצרים:

  1. mPower (Ultra Micro Power)

 

IMAGE:  Micro Power – Samtec

IMAGE:  Micro Power – Samtec

 

סדרה חדשות: UMPT, UMPS של אולטרה מיקרו מחברים, מציעה ללקוח גמישות בתכנון כמערכת חיבור להעברת הספק בלבד עבור אפליקציות בהן נדרש שילוב  אותות זרם נמוך או אותות קצב גבוה. בנוסף, היא  מאפשרת חיבור בין מעגלים מודפסים בגבהים של: 5,7,8 ו-10 מ”מ דבר המאפשר שילוב של מחבר UMP עם מחברים אחרים המשמשים להעברת אותות בעלי קצב גבוה.  ניתן להעביר 17.1 אמפר במגע, 2.00 מ”מ מרווח בין מגעים בעלי ציפוי בדיל או 10u אינץ זהב. המחברים זמינים בתצורה של:2,3,4 ו-5 מגעים עם נעילות מכניות כדי להגביר את החוזק המכני לחיבור למעגל המודפס.

 

  1. Industry-Leading Bandwidth, Density Interconnect System

 

Samtec’s NovaRay™ היא סדרת מחברים מובילה לשימוש כאשר נדרש ת העברת אותות עם רוחב פס גבוה, חיבור צפוף בתוך המערכת. התצורה החדשנית של חיבור דיפרנציאלי המשלב מגע וסביבו אדמות לסיכוך  מאפשר העברה כמעט ללא רעשים או איבוד מידע של האות בקצב של 40GHZ+, בשילוב בקרת עכבה מדויקת וכמעט ללא איבוד מידע של האות כאשר גובה החיבור בין המעגלים עולה. המערכת הנה 112Gbps מתאימה לתקן PAM4 ומגיעה עד 56Gbs NRZ לערוץ. היא מאיצה את סך הממוצע המוביל בתעשייה 1.33Tbps לאינצ’ בריבוע, ביצוע מדהים זה תוך הצפיפות הוא קריטי למערכת קטנת מימדים בה קצב האותות גדל.

שתי נקודות מגע בעלות דרגת אמינות גבוהה תורמות להשגת 112Gbps  עם יכולת של PAM4 ומבטיחות מגע חשמלי אמין בחיבור ללא כוח.

חיבור Board to Board הנו בתצורה הכוללת 8 זוגות/ 448Gbps  מצטבר,  16 זוגות/ 896 Gbps מצטבר, 32 זוגות / 1.8Tbps  מצטבר– בחיבור לגובה בין המעגלים של 7 מ”מ – 20 מ”מ.  כרגע בפיתוח מחבר זוויתי וחיבור כבל ישר.

למידע נוסף הקליקו כאן.

  1. Samtec Flyover™ Quad Small Form Factor Pluggable – Double Density
Flyover QSFP-DD - Samtec

Flyover QSFP-DD – Samtec

חברת Samtec הייתה החברה הראשונה שיצאה לשוק עם קו המוצרים QSFP Flyover.
החברה שמחה לבשר על היותה ראשונה בעוד תחום של Flyover. המוצר FQSFP-DD של Samtec הוא המוצר הראשון שלוקח את תפיסת הארכיטקטורה של Samtec FlyoverTM לגורם צורה QSFP-DD.

גורם הצורה QSFP-DD מתמקד בגודל של מודולים נתקעים מהדור הבא, בעלי תאימות לאחור למהירות גבוהה וצפיפות גבוהה. המוצר FQSFP-DD Samtec Flyover™ עונה על דרישות אתגר זה עם שולי ביצועים רחבים יותר בהשוואה לגישה של מחבר למעגל מודפס של QSFP-DD. שעה שפתרונות ASIC ו- FPGA המתקדמים של 50 ג’יגה סיביות בשנייה ויותר לערוץ יצאו את השוק, הגישה של Samtec Flyover מהדור הבא התגברה על המגבלות של איבוד אותות במסלולים של המעגל המודפס והיא ממשיכה להיות יותר רלוונטית.

המודולים הנתקעים QSFP-DD תומכים ברוחב פס מצטבר כפול מזה של מודולי QSFP הרגילים, הודות להוספת שורה שנייה של מגעים שמאפשרת תמיכה ב- 16 ממשקים חשמליים של זוגות דיפרנציאליים (NRZ מצטבר של 200 ג’יגה סיביות בשנייה או PAM4 של 400 ג’יגה סיביות בשנייה). המערכות המתוכננות עבור מודולי QSFP-DD יהיו עם תאימות לאחור למודולי QSFP הנתקעים הקיימים, ויספקו גמישות רבה יותר למשתמשי הקצה, מתכנני פלטפורמות של רשתות ואינטגרטורים.

המערכת Flyover QSFP של Samtec מספקת שלמות אותות וגמישות מבנית משופרות, על ידי הסרת אותות קריטיים במהירות גבוהה מחומרי מעגלים מודפסים שגורמים להפסדים, והעברתם ישירות אל לוח החזית דרך כבל twinax בעל שנשון (skew) נמוך ביותר. המודול Flyover של Samtec בעל הצפיפות הכפולה מגדיל את התפוקה לעומת QSFP, הודות להוספת שורה שנייה של מגעים שמאפשרת תמיכה בממשק חשמלי של 8 שורות. וזוהי הסדרה FQSFP-DD

  1. Ultra-High Density Cable System
IMAGE:  AcceleRate Cable System - Samtec

IMAGE:  AcceleRate Cable System – Samtec

מכלול הכבלים AcceleRate® של Samtec הוא המכלול הצר ביותר שקיים בתעשייה עם רוחב גוף של 7.6 מ”מ, והוא מתאים במיוחד להצבה צמודה יותר אל המעגל המשולב (IC). התכנון בעל הצפיפות הגבוהה בשתי שורות, מתאפיין במבנים של 8 – ו- 16 זוגות במרווח של 0.635 מ”מ, עבור עד 92 זוגות באינץ’ רבוע.

מכלול זה, שמוגדר עבור PAM4 של 56 ג’יגה סיביות בשנייה תומך מורחבים בטכנולוגית FlyoverTM של Samtec דרך כבל Eye Speed® 100 אוהם מסוג twinax בגודל 34 AWG.

בתצורה סטנדרטית של הסדרה ניתן לקבל לשוניות מתכת בשתי הקצוות המתחברות למעגל מודפס באמצעות  סדרה ARF6,. כמו כן , ניתן לקבל חיווט ישר או מוצלב בהתאם לצורכי הלקוח והדרישות הטכניות.

איכות ותאימות

חברת SAMTEC  עומדת בתקנים של  TS 16949, IATF 16949, ISO 9001, יש לציין כי לגבי אספקת דוגמאות, התהליך נעשה באופן נפרד מהייצור הסדרתי וזאת בכדי לתת מענה מהיר ויעיל ללקוח. אספקת הדוגמאות נעשה תחת תהליך של ANSI/ASQ Z1.4.
כל ההיתרים, דוחות, מקורות, מידע כללי על נהלי איכות, סביבה, בטיחות ודוחות בדיקות מעבדה לצד שלישי נמצאים באתר היצרן .

 

תגובות סגורות