זרוע ההשקעות של קוואלקום בישראל ו-Sierra Ventures מובילות השקעה בסך 10 מיליון דולר בחברת CoreTigo הישראלית

הבוקר (4.2.19) נודע כי קוואלקום ונצ’רס, זרוע ההשקעות של ענקית השבבים העולמית וקרן ההשקעות מהסיליקון וואלי Sierra Ventures מובילות השקעה בסך 10 מיליון דולר בחברת CoreTigo בשיתוף קרדומן קפיטל ומירון קפיטל והמשקיעה הקיימת בחברה, מגמה ונצ’רס. כספי המימון ישמשו להאיץ את פיתוח טכנולוגיית הליבה של החברה והרחבת הפעילות העסקית שלה.

קוואלקום ונצ’רס וקרן ההשקעות Sierra Ventures מובילות את ההשקעה החדשה בחברת CoreTigo הישראלית על סך של 10 מיליון דולר, בשיתוף מגמה ונצ’רס, קרדומן קפיטל ומירון קפיטל. CoreTigo, שנוסדה בשנת 2017, הינה חלוצה עולמית בפיתוח טכנולוגיות תקשורת אלחוטית בתקן הנקרא IO-Link Wireless והפלטפורמה שהיא מציעה מייעלת את התפעול בעולם התעשייתי תוך שימוש בתקשורת אלחוטית יעילה, אמינה, גמישה וזולה, המותאמת לדרישות השוק. הכספים שיושקעו ב-CoreTigo יוקצו להמשך פיתוח מוצרי החברה, כמו גם לצורך הרחבת הפעילות העסקית-אסטרטגית שלה.

“הטכנולוגיה של קורטיגו הינה בעלת פוטנציאל גדול להשפיע על שוק ה- IOT התעשייתי, יחד עם טכנולוגיות הדור החמישי, 5G, ש-Qualcomm מפתחת”.  אמר בועז פאר, דירקטור בקוואלקום ונצ’רס ישראל.

“קישוריות בתקן IO-Link כבר מזמן הפכה לאחד האלמנטים החכמים והחשובים ביותר בתחום התקשורת התעשייתית”, אמר אלכסנדר בונאי מ-Siemens Dynamo, המשלבת חברות חדשניות במערך העולמי של Siemens. “הטכנולוגיה תאפשר מגוון רחב יותר של יישומים בתעשייה, הדורשים גמישות גבוהה, ניידות ואמינות. מדובר בשלב טבעי נוסף בהתפתחות האבולוציונית של Industry 4.0”.

“אנו שמחים מאוד על הצטרפות  המשקיעים החדשים שלנו לחברה”, אמר ערן זיגמן, מייסד ומנכ”ל CoreTigo, “התמיכה הפיננסית והאסטרטגית מצד המשקיעים משקפת את גודל הפוטנציאל של השוק ומאפשרת ל- CoreTigo לשמר את המומנטום הקיים ולהרחיב את פעילות הפיתוח והפעילות העסקית שלה.”

תגובות סגורות