טאואר-ג’אז מודיעה על התחלת ייצור המוני של חיישנים בעלי פיקסל global shutter הקטן ביותר בתעשייה במתקן הייצור המתקדם של החברה ביפן

טאואר-ג’אז, יצרנית השבבים המובילה בעולם בטכנולוגיות ייחודיות, הודיעה היום (ב’), על תחילת ייצור המוני המתבסס על טכנולוגיית חיישני תמונה בלעדית ופורצת דרך של פיקסל global shutter (GS), הקטן ביותר מסוגו בתעשייה, המאפשר ייצור פיקסלים במגוון גדלים עד כדי 2.5 מיקרון. טכנולוגיה ייחודית זו מבוססת על פלטפורמת ייצור ה-65 ננומטר המתקדמת של טאואר-ג’אז במתקן הייצור  של החברה ביפן. בפיקסלים מסוג GS נעשה שימוש נרחב במגוון יישומים ושווקים שונים ביניהם: מצלמות תעשייתיות, מצלמות לצרכנים, ראייה ממוחשבת ((high-end machine vision, מצלמות זיהוי פנים ועוד.

טאואר-ג’אז פיתחה מבנה מיניאטורי ייעודי של הובלת קרני אור (light pipe) בכל פיקסל המאפשרת את הפיקסלים הקטנים ביותר באיכות תמונה מעולה, העולה בהרבה על ההיצע הקיים כיום בשוק. היצע החדשני זה מספק יכולת מזעור בשיעור של 65% מגודל הפיקסל הנמצא כיום בשימוש ובהתאם גם מזעור דומה של גודל השבב הסופי, או הכפלת רזולוציית התמונה באותו גודל שבב. השילוב בין רזולוציית התמונה האיכותית לאפשרות במזעור גודל השבב הופכות היצע זה לתחרותי ופורץ דרך.

פריצת הדרך הטכנולוגית הקודמת בתחום זה של פיקסל בגודל 2.8 מיקרון בשנת  2016, גם היא פרי פיתוחה של טאואר-ג’אז.

“אנו גאים להודיע על מעבר לייצור המוני של חיישני תמונה העושים שימוש ב -global shutter pixel הקטן ביותר בעולם אשר פותח בטאואר-ג’אז. היצע זה שב ומדגיש את מחויבותה של החברה להמשיך ולספק ללקוחותיה ולתעשייה פתרונות טכנולוגיים פורצי דרך המספקים יתרונות תחרותיים ביותר בשוק”, אמר דר’ אסף להב, טאואר-ג’אז Fellow ומומחה פיתוח בחטיבת הסנסורים של טאואר-ג’אז.

בהמשך להצלחתם של שני סמינרים טכנולוגיים ייעודיים ל CMOS Image Sensors  אשר ערכה החברה בשנה שעברה באירופה ובארה”ב, תקיים טאואר-ג’אז סמינר נוסף בחודש הבא בישראל. הסמינר יתקיים בחיפה, בשיתוף עם הטכניון ו- ACRC (Advanced Circuit Research Center)  בתאריך 26 בפברואר, 2019. במהלך הכנס יציגו מומחי החברה בתחום ה-CIS את ההיצע הטכנולוגי ומגוון הפתרונות המתקדמים של החברה בתחום. ההשתתפות בכנס מותנית בהרשמה מראש, לפרטים נוספים והרשמה אנא בקרו בדף האירוע.

תגובות סגורות