מאסטרקארד והסטארטאפ Doconomy משיקים כרטיס אשראי מתכלה בנוסף, אפליקציה אשר מאפשרת לצרכנים למדוד את השפעת הקניות שלהם על שינויי אקלים

שיתוף פעולה חדש מתמקד בלחימה בשינויי האקלים ומאפשר למשתמשים לעקוב, להבין ולקחת אחריות על הזיהום הפחמני שלהם.

מאסטרקארד וסטארט-אפ הפינטק השוודי Doconomy מכריזים על מאמץ משותף למלחמה בשינויי האקלים על ידי הפעלת “DO”  שירות בנקאות סלולרי חינמי וקל לשימוש המאפשר למשתמשים לעקוב, להבין ולהפחית את עקבות ה- CO2 שלהם (טביעת הרגל הפחמנית) באמצעות קיזוז פחמן. האפליקציה מאפשרת לראות את עקבות הפחמן האישית בצורה ויזואלית ולחשב את פליטת המזהמים הנוצרת בכל עסקה.

ההשקה של DO קובעת סטנדרט חדש עבור שירותי תשלום מכווני מטרה ונחשבת כצעד מרכזי במחויבות של מאסטרקארד ליצור חדשנות לעתיד בר קיימא. הפתרון מאפשר לצרכנים לקבל תובנות על ההשפעות הסביבתיות של הצריכה שלהם, בשילוב כלים ליצירת שינוי אקלימי על ידי קבלת החלטות אקולוגיות.

על ידי יישום ,DO מאסטרקארד ו Doconomy- מאפשרות למשתמשים להעריך ולמדוד את צריכת היומיום שלהם על מנת שיוכלו לבצע את הקניות שלהם עם מודעות סביבתית.  DO גם מאפשרת קיזוז פחמן באמצעות פרויקטים מאושרים של האו”ם. במסגרת השירות מציעה האפליקציה אפשרות להשקיע בקרנות עם השפעה חיובית על אנשים ועל כדור הארץ.

בנוסף להצעה זו, הלקוחות יכולים גם לבקש את כרטיס האשראי הידידותי לסביבה והמתכלה של מאסטרקארד ו- DO. הכרטיס, שעשוי מחומרים מתכלים, מודפס עם דיו (AIR INK) וללא פס מגנטי והינו הראשון מסוגו בעולם.

האפליקציה DO תהיה זמינה במהלך חודש אפריל. כדי להצטרף לתנועה וללמוד עוד על איך נלחמים בשינוי האקלים באמצעות צריכה נכונה ניתן לבקר: https://doconomy.com

תגובות סגורות