מנכ”ל אריקסון בתערוכת ברצלונה, בוריה אקהולם: אריקסון תפעיל -G5 ברחבי העולם עוד ב-2019

נשיא ומנכ”ל אריקסון (נאסד”ק: ERIC) בוריה אקהולם אומר שאריקסון תפעיל דור חמישי ברחבי העולם עוד ב-2019 הודות לקו מוצרים זמינים.

בדברו בפני עיתונאים ואנליסטים בפתיחת הביתן של אריקסון בתערוכת המובייל בברצלונה, הדגיש אקהולם את תפקיד ה-G5 כתשתית קריטית והדגיש את היתרונות הצפויים למי שיקדים לאמץ את התקן החדש.

“אנחנו באמת ובתמים עוברים ל-G5 ב-2019,” אמר אקהולם.

אקהולם הוסיף שאריקסון הכריזה על עסקאות G5 עם 10 ספקי שירותים סלולריים, כמו גם על 42 מזכרי הבנות נוספים. החברה כבר משיקה רשתות G5 ברחבי העולם בארה”ב, אירופה, אסיה ואוסטרליה. אקהולם הבטיח שהכרזות נוספות יתפרסמו בקרוב.

“צרכנים וארגונים ממתינים ל-G5,” אמר אקהולם. “על פי מחקרי Ericsson ConsumerLab, שליש ממשתמשי הסמארטפונים בעולם יעברו לספק תקשורת המציע קישוריות G5 מיד או תוך חצי שנה מההשקה. ארה”ב ואסיה מובילות בפיתוח ה-G5.”

אקהולם אמר שהנהנים הראשונים מ-G5 מסחרי יהיו צרכני הפס הרחב הנייד שייהנו מהרחבת קיבולת מסיבית וחסכונית שתאפשר יישומים אחרים של מציאות מרובדת ווירטואלית בתחומים כגון גיימינג ושידורי ספורט.

עם זאת, הוא הדגיש ש-G5 לא נועד רק למוצרי צריכה אלא גם לאינטרנט התעשייתי. הוא דיווח על שיתופי פעולה בתחומי הרובוטיקה הניידת ורכבים חשמליים ואוטונומיים.

אקהולם הדגיש גם שחומרת Ericsson Radio System הייתה מוכנה ל-G5 כבר ב-2015 וכי ניתן להשתמש בה עבור 5G New Radio עם התקנת תוכנה מרחוק. משמעות הדבר שאריקסון סיפקה כבר יותר משלושה מיליון מוצרים מסוג זה התומכים ב-G5 ללקוחותיה ברחבי העולם. יכולות שיתוף הספקטרום הייחודיות של אריקסון ופתרונות הליבה האחודה, יחד עם ניהול הדינמי של משאבים בענן מאפשרים ללקוחת אריקסון להוביל בתחומם, הוא אמר.

“שיתוף הספקטרום הייחודי של אריקסון הוא הדרך החסכונית והכדאית ביותר להשיק G5 ברוחבי פס קיימים ולהשיג כיסוי כלל ארצי באופן מיידי,” הוא אמר. “אנו מסוגלים לשלב באופן דינמי תעבורת G4 ו-G5 על אותו תדר. היו כאלה שאמרו ששיתוף תדרים כזה אינו אפשרי, אבל הם טעו! המהנדסים שלנו הם הטובים בעולם. הודות לשיתוף ספקטרום, הלקוחות שלנו נהנים מיתרון ה-G5 באופן מידי.”

למידע מלא על התצוגה של אריקסון ומעורבותה בדיונים ב-MWC ברצלונה, בקרו בעמוד האירוע, באולם 2 בברצלונה או צפו בשידור החי.

תגובות סגורות