תמונת צוות החברה . קרדיט צלם: איל מרילוס

סימנטק רוכשת את לומינייט הישראלית

סימנטק רוכשת את לומינייט סקיוריטי, מספקת פתרונות חדשניים ל-Zero Trust ו-Software-Defined Perimeter עבור ״דור הענן״,  על מנת להרחיב את הפלטפורמה המשולבת שלה להגנה מפני מתקפות סייבר

לומינייט מספקת למשתמשים ארגוניים תשתיות גישה מאובטחת למשאבים ארגוניים, ללא תלות בסוגי מכשירים, מיקום או תשתית. הרכישה תרחיב באופן משמעותי את ההובלה של סימנטק באבטחת סייבר לארגונים

מאונטיין ויו, קליפורניה, 12 בפברואר 2019 – סימנטק (נאסד”ק: SYMC), חברת אבטחת הסייבר המובילה בעולם, הודיעה היום על רכישת  לומינייט סקיוריטי (Luminate Security), חברה פרטית בעלת טכנולוגיה חדשנית בתחום Software-Defined Perimeter. הטכנולוגיה של לומינייט – Secure Access Cloud – מרחיבה את יכולות האבטחה של הפלטפורמה המשולבת של סימנטק להגנה מפני מתקפות הסייבר עבור משתמשים הניגשים למשאבים אירגוניים הנמצאים בכל מקום בענן או ברשת האירגונית.

איומים ומתקפות מודרניים מציבים אתגרים ייחודיים המצריכים חשיבה חדשה שמרחיקה לכת מעבר לגישה המסורתית המבוססת על מבנה הרשת האירגונית, אשר אינה עולה בקנה אחד עם ארכיטקטורות בענן. שירות Secure Access Cloud™ של לומינייט בנוי מן היסוד עבור עולמות מודרניים מבוססי ענן ונטולי פרימטר אירגוני. טכנולוגיה זו מאפשרת לאירגונים לספק גישה מאובטחת ומצומצמת אך ורק ליישומים ומשאבים אליהם המשתמש מורשה לגשת.

“עכשיו ובעתיד אנו צופים שמספר גדל והולך של חברות ינהלו את עסקיהן תוך התבססות על תשתית המנוהלת על-ידי מספר ספקים חיצוניים לחברה, כגון Azure, AWS וGoogle – . בעולם זה, המתפתח במהירות, יש לנקוט במשנה זהירות כאשר נותנים אמון בתשתית חיצונית. ארגונים יכולים להוציא את התשתית למיקור חוץ, אבל האחריות לנתונים ולמשתמשים ממשיכה להיות מוטלת עליהם. לומינייט, המשולבת ב-Integrated Cyber Defense של סימנטק, מציבה אותנו בחזית האבטחה של עידן הענן,” אמר גרג קלרק, נשיא ומנכ”ל סימנטק. “גישה מאובטחת היא אבן הפינה של אבטחת מידע באירגונים. אנו נרגשים לשתף פעולה עם הצוות של לומינייט ומצפים לספק במהירות את היכולת הייחודית הזאת ללקוחותינו ולספק להם ערך מוסף משמעותי במסע אל הענן.”

חברות ומשתמשים מעוניינים בגישה חלקה ליישומים, בין אם הם בענן או ברשת המסורתית. בד בבד , יש להגן על גישה זו באמצעות טכנולוגיות אבטחה הטובות מסוגן. חיבור ואיחוי של טכנולוגיות מיצרני אבטחה שונים במטרה להשיג יעד זה הינם קשים ויוצרים מורכבות המקשה על ארגונים תוך חשיפת הארגון לסיכוני אבטחה חדשים. פלטפורמת Integrated Cyber Defense של סימנטק מאחדת את האבטחה בענן וברשת הלקוח בכל נקודות הקצה, הרשת, הדוא”ל והענן ומגינה גם מפני האיומים המתוחכמים ביותר תוך הפחתת העלות והמורכבות.

“ככל שארגונים בעולם ממשיכים לאמץ פתרונות ותשתיות ענן, מחלקות המחשוב זקוקות לגישות חדשניות להתמודדות עם אתגרי האבטחה הכרוכים במתן גישה למשתמשים ארגוניים מכל מקום ובכל עת,” אמר ארט גילילאנד, סגן נשיא בכיר האחראי על מוצרי אבטחה ארגוניים בסימנטק. “השירות של לומינייט סקיוריטי, המסופק מהענן, פותר בעיות אלה ומוסיף  לפלטפורמת ה-Cyber Defense המשולבת שלנו יכולת רבת עוצמה.”

“השילוב של הפתרון שלנו עם המוצרים של סימנטק חשוב מאד ללקוחותינו ומצליח להגביר את רמת האבטחה של מערכות המידע הארגוניות שלהם. בהמשך למהלך הנוכחי אנחנו נשלב את היכולות באופן מלא עם כלל הפתרונות של סימנטק ונייצר פלטפורמה מובילה לאבטחת המידע לאירגונים מודרניים בעידן מחשוב הענן” אמר עופר סמדרי, מנכ”ל לומינייט סקיוריטי.

רכישת לומינייט תואמת את האסטרטגיה של סימנטק לרכישה ובנייה של האבטחה הטובה מסוגה בכל מוצריה תוך התמקדות מיוחדת על חידושים “שנולדו בענן ומיועדים לענן”. סימנטק הייתה מהראשונות בתעשיית לרכוש חברות בתחומי הענן כגון ה-CASB (Cloud Access Security Broker) ו –  Web Isolation ובכך סיפקה מגוון רחב של חידושי ענן ואינטגרציות בכל קו המוצרים שלה.

שירות Secure Access Cloud  זמין מיידית.  למידע נוסף בקרו באתר החברה.

עוה”ד איתי פרישמן, שיר סטוט ואייל בן שלוש ממשרד מיתר, ליקוורניק, גבע, לשם, טל ושות׳ ייצגו את החברה מהקמתה וגם במכירה.

 

תגובות סגורות