תצוגת רחפנים של אינטל וטכנולוגיית Intel True View האירו את אצטדיון הסופרבול ה-43 במחצית בחוויה מרהיבה

הלילה היום במשחקי הסופר בול שיתפה אינטל פעולה עם ליגת הפוטבול הארצית (NFL ) ביצירת תצוגת הרחפנים המאירים החיה הראשונה אי פעם במהלך הפסקת המחצית. אינטל ו-NFL גם ישתמשו בטכנולוגיית Intel® True View™  כדי לשדר לצופים את הרגעים הגדולים והמרגשים ביותר של המשחק הגדול ביותר של השנה.

בשעה שמארון 5 החל בביצוע “She will Be Loved” נסקו 150 רחפני אינטל Shooting Star משופרים וחגו מעל האצטדיון בכוריאוגרפיה מתואמת היטב עם המוזיקה ויצרו ברקיע את המלים “ONE” ו-“LOVE”. אינטל הכניסה שיפורים ברחפני Shooting Star במיוחד למחצית של הסופרבול במטרה לחקות את החוויה של לפידים הצפים בשמיים. הרחפנים גם תוכנתו לרחף בנתיב שתוכנת מראש בסביבת האצטדיון הסגורה ללא GPS. בנוסף, 150 הרחפנים שריחפו בסביבה מקורה שברו את השיא העולמי שאינטל בעצמה קבעה עם תצוגה של 110 רחפנים בתערוכת CES 2018.

כספקית הטכנולוגיה הרשמית של ה-NFL, אינטל התקינה את True View ב-13 אצטדיונים של NFL, לרבות אצטדיון מרצדס בנץ המארח את הסופרבול ה-43. לכידת תמונות וולומטרית מאפשרת ליצור חוויות אופפות המפיחות חיים במשחק מכל זווית צפייה ומאפשרת לאוהדים לנתח את המשחקים החשובים מזוויות שונות, לרבות דרך עיניהם של השחקנים. מחשוב עתיר ביצועים מאפשר ל-Intel True View  לערוך כמויות עצומות של נתוני וידיאו וולומטריים שצולמו במצלמות הי-דפינישן על-ידי 38 מצלמות K5 אולטרה הי-דפינישן וליצור שידורים חוזרים תלת ממדיים ואופפים של רגעי המשחק הגדולים. התוכן של Intel True View ניתן לצפייה באמצעות NFL.com/trueview, באמצעות האפליקציה של NFL, בערוץ NFL ב-YouTube ובאמצעים נוספים של הנבחרות המשתתפות.

תצוגות הרחפנים של אינטל ו-Intel True View  הן חלק ממטרתה הרחבה של אינטל לספק טכנולוגיות רבות עוצמה וחדשניות.

תגובות סגורות