חדשות היום

אלוט ו-Mobileum ישתפו פעולה בשיפור חוויית המשתמש בשירותי נדידה ברשתות סלולריות

אלוט בעמ (LTD  NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות חדשניים לניתוח רשת ואבטחה עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מדווחת היום כי החברה תשתף פעולה עם Mobileum, ספקית אמריקאית לפתרונות נדידה וניתוח נתונים, לצורך שיפור איכות שירותי הנדידה של לקוחות מפעיל תקשורת אמריקאי בדרג Tier 1.

Mobileum תשלב את פתרון SmartVisibility™ של אלוט עם הפתרונות שלה לניהול חוויית משתמש בנדידה (CEM) ופתרונות ניתוח נתונים בנדידה, באופן שיאפשר למפעיל התקשורת האמריקאי בדרג Tier 1 לספק שירותי נדידה משופרים, ובכלל זה שירותי נדידה על גבי רשתות LTE (VoLTE roaming). הפתרון המשותף יאפשר למפעיל התקשורת לספק שירותי נדידה לכל המנויים שלו באיכות ובאמינות גבוהה.

“לאלוט הניסיון, הידע והטכנולוגיה המיטביים לשיפור איכות חוויית המשתמש ושירותי האבטחה ברשתות הסלולר עבור הלקוחות”, אמר רן פרידמן, , סמנכל מכירות גלובלי באלוט. “אנחנו שמחים מאוד לתרום לפתרון הנדידה של Mobileum, אשר אומץ על ידי מפעיל התקשורת האמריקאי Tier 1, ולאפשר למפעיל להשיג את יעדיו העסקים. אנו מצפים לבחון הזדמנויות לשיתופי פעולה נוספים”.

“שירותי נדידה המוצעים על ידי מפעילי התקשורת כוללים, על פי רוב, שירותי קול, טקסט ונתונים המועברים על גבי טכנולוגיות תקשורת מיושנות דוגמת 2G או G3, וכן על גבי רשתות תקשורת חדשות בסטנדרט LTE ו-VoLTE. ישנם פרמטרים רבים שנדרש לנטר לצורך הבטחת חוויית נדידה רציפה. עבור הלקוח, חוויית המשתמש המשופרת בנדידה ב-VoLTE ואיכות השירות המתאפשרת על ידי אלוט תומכות ביכולת הפתרון שלנו לספק תובנות והתראות יזומות עבור שירותי נדידה, נתונים וקול על פני כלל סוגי הרשתות”, מסר Avnish Chauhan, סמנכ”ל הטכנולוגיות של Mobileum.

תגובות סגורות