חדשות היום

טאואר-ג’אז מודיעה על פיתוח מוצלח של שבב עם חברת Axbio המבוסס על פלטפורמת ה-65 ננומטר החדשנית

טאואר-ג’אז, יצרנית השבבים המובילה בעולם בטכנולוגיות ייחודיות, ואקסביו (Axbio), חברה מובילה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים חדשניים לענף הרפואה, הודיעו היום (ג’), על רכיב Bio-CMOS פורץ דרך המיועד לביצוע בדיקות דם מולקולריות. פיתוחו של השבב הייחודי מתבסס על פלטפורמת ה 65nm RFCMOS המתקדמת של טאואר-ג’אז ביפן ויחל בייצור סדרתי באמצע 2019. רכיב ראשון מסוגו זה מאפשר לבצע בדיקות דם נרחבות ומדויקות ביותר בעת לקיחת דגימות הדם, ומבלי צורך לשלוח אותן למעבדה, וזאת תוך שימוש במנת דם בודדת. בכך חוסך הרכיב החדשני שפותח עלויות וזמן יקר ונותן מענה למערכות הבריאות השונות ביניהן: בתי חולים, מעבדות, קופות חולים ועוד.

הפיתוחים הטכנולוגיים של חברת אקסביו בפלטפורמת ה-microfluid-CMOS צפויים לספק מגוון רחב של פתרונות חדשניים ליישומים שונים בתחום הרפואה כגון אבחון מולקולרי, חקר ופיתוח תרופות, ביופסיות, מיקרוביולוגיה, חקלאות וחקר סביבתי. רכיבים יוצאי דופן אלו דורשים מצע טכנולוגי רחב המציע פתרונות מסוגים שונים – חיישנים, ספיגת נוזל, תדרים, אנליזה ועוד. שיתוף הפעולה עם טאואר-ג’אז, שימוש בפלטפורמת הייצור המתקדמת, שירותי התכנון ומומחיות החברה בהתאמת תהליכים, הינו אופטימלי לפיתוחים מסוג זה ומבטיח אספקת רכיבים מהמובילים ביותר מסוגם בעולם.

“בחרנו בטאואר-ג’אז בזכות הטכנולוגיות המתקדמות שלה, הגמישות ויכולות ההתאמה המדויקת לדרישות מוצר חדשני מסוגו. הידע הטכנולוגי הנרחב של טאואר-ג’אז מאפשר לנו לענות על דרישות של מספר נרחב של שווקים תוך מתן פתרונות פורצי דרך למוצרי הדור הבא בענף. טאואר-ג’אז הינה שותפה ותיקה שלנו ויחד הצלחנו לבסס טכנולוגיה יציבה ולהרחיב את ההיצע העסקי שלנו”, אמר דר’ היאו טיאן, מנכ”ל אקסביו.

“השילוב של הידע והניסיון של אקסביו עם התהליכים המתקדמים, היכולות הטכנולוגיות ומומחיות הפיתוח רבת השנים של טאואר-ג’אז, הם שאפשרו יצירת פתרונות ייחודיים ותחרותיים למגוון שווקים רפואיים. דרך שיתוף הפעולה עם אקסביו אנו מרחיבים את מענה ה RFCMOS שלנו גם לענף הרפואה  הצומח במהירות”, אמר שמעון גרינברג, סגן-נשיא ומנהל החטיבה העסקית Mixed Signal & Power Management בטאואר-ג’אז.

למידע נוסף אודות טכנולוגיית ה RFCMOS של טאואר-ג’אז, אנא בקרו כאן.

למידע נוסף אודות הפתרונות הטכנולוגיים של טאואר-ג’אז, בקרו באתר החברה.

תגובות סגורות