מארוול מחוללת מהפיכה בעולם תקשורת מרכזי עיבוד הנתונים (Data center)

חברת מארוול(NASDAQ:MRVL) , המתמחה בפתרונות מוליכים למחצה לתחום תשתיות המיחשוב, האחסון והתקשורת,  מכריזה היום על סל מוצרים פורץ דרך למתגי  תקשורתEthernet) ) בקצבים של החל מ- 2 ועד 12.8 Tb לשנייה (Tbps), המיועדים לספק מענה למרכזי נתונים ציבוריים, פרטיים ומבוזרים, (מרכזי נתונים הקרובים ללקוח הסופי ומשולבים ברשתות הגישה) העושים שימוש בתשתיות הניתנות לשילוב ולהרכבה.

משפחת מוצרי Marvell® Prestera® CX 8500 מציעה מגוון רחב של יכולות וביצועים גבוהים, באופן העונה לדרישות הייחודיות של מרכזי עיבוד נתונים הנדרשים לתמוך בצונאמי המתקרב של בינה מקושרת ומרושתת, מחשוב קצה מבוזר וישומי רשת ה –  5G.

בינה מקושרת ומרושתת צוברת מומנטום ומתפתחת בקצב מדהים. רשת מתרחבת בהתמדה של מכוניות מקושרות, תחנות תקשורת אלחוטית 5G, ערים חכמות, מפעלים רובוטיים ומיליארדים של פריטי IoT ייצרו כמויות אדירות של נתונים. בנוסף, בינה מלאכותית ולמידת מכונה יוצרות את הצורך בנתונים ושירותים שיעובדו ויאוחסנו קרוב ככל האפשר אל שולי הרשת, ולא במרכזי ענן ענקיים. מרכזי עיבוד נתונים זקוקים לטכנולוגיות חדשות שיתמכו בבניית תשתיות הניתנות לשילוב, ויאפשרו לצמצם את צריכת החשמל תוך מזעור זמן עיבוד הנתונים והקטנת ההשפעה הסביבתית.

סל מוצרי Marvell Prestera CX 8500  מייצג גישה מהפכנית לארכיטקטורה של מרכזי עיבוד נתונים, תוך הצעת מבחר כלים ויכולות חסרות תקדים בכל הנוגע לאפשרות המעקב אחר תהליכי זרימת העבודה, ניתוח אנליטי ופישוט המבנה ותפעול הרשת – על מנת להבטיח את איכות השירות, ניהול תעבורה חכם ואפשרויות הרחבה עתידיות.

כדי לנהל את מורכבות הרשת, מציגה מארוול טכנולוגיה חדשה של  ניהול תעבורה  אופטימאלית למערכי איחסון – Storage Aware Flow Engine (SAFE) . הטכנולוגיה החדשה מאפשרת ניהול וירטואלי של תהליכי האחסון בעזרת הצגת תובנות מקיפות יותר אודות הזרימה ברשת, טלמטריה מתקדמת ודיאגנוסטיקה המזהה פקקי תעבורה ברשת ופותרת אותם.

בנוסף, ארכיטקטורת ניתוב חדשנית המבוססת על עיבוד מרכזי המופץ באמצעות מתגי משנה – Architecture using Slices of Terabit Ethernet Routers (FASTER) Technology Forwarding

מאפשרת למשפחת מוצרי מארוול Prestera CX8500 להקים רשתות תפוצה רחבה המודעות לעומסי תעבורה ומאזנות אותם. טכנולוגיית ה – FASTER  מאפשרת ווירטואליזציה לשם יכולת התרחבות עתידית. טכנולוגיה זו מפשטת את מבנה הרשת ומפחיתה את מספר דרגות המיתוג. כתוצאה מכך מושג חיסכון באנרגיה ובניצול השטח – חשוב מכל ה – FASTER מפחית את עלות הרשת בלמעלה מ – 50%.

לדברי אריק הייז, סגן נשיא בכיר בתחום טכנולוגיות התקשורת במארוול: “בהתבסס על טכנולוגית ה –  Prestera  ופריסה רחבה במשך מעל שני עשורים ועם יותר משלושה מיליארד חיבורי Ethernet, מארוול  בעלת עמדת הובלה מוכחת בטכנולוגיית רישות ואחסון ומחוללת מהפיכה במיתוג מרכזי עיבוד נתונים.

פתרונות ה –  Prestera CX החדשים שלנו מציגים את טכנולוגיות SAFE ו- FASTER ברוחבי פס של עד Tb 12.8 לשניה, ותומכים ב- 32 ממשקים של 400 גיגהביט לשניה או ב- 256 מימשקים של 50 גיגהביט לשניה.

החדשנות של מארוול מאפשרת ליישם רשתות למרכזי מיחשוב נתונים מבוזר בעלות רמה גבוהה של ביצועים והפחתה משמעותית בצריכת החשמל ובעלויות”.

לדברי בוב ווילר, סגן נשיא ואנליסט ראשי של Linley Group : ” המוצר החדש של מארוול מחזק את קו פתרונות המוליכים למחצה לתשתיות התקשורת של החברה, ותורם לחזון של מרכזי נתונים מודרניים. הפתרון כולל שורת חידושים ראשונים מסוגם בתעשייה, העונים לדרישות האחסון והמחשוב במרכזי עיבוד נתונים.

פתרונות Marvell Prestera CX 8500, עם ממשקים במהירויות  25 ו- 50 Gbps, מאפשרים הקטנת צריכת החשמל ב- 35% ברמת המערכת, והגדלת קיבולת האיחסון (buffer memory) בשיעור של 25% בהשוואה לפתרונות מסורתיים בתחומי המיתוג.

תגובות סגורות