חדשות היום

חברת Microchip מציגה מקמ”ש שפועל באמינות גבוהה, לשכבה פיסית ברשת Ethernet בטווחי טמפרטורה רחבים עבור יישומי חלל אוויר וצבא מבוססי קרקע

מקמ”ש לתקשורת Gigabit Ethernet בשכבה הפיסית מוקשח זמין באופן מסחרי מהמדף (COTS) מספק פתרון כדאי מבחינת עלות עבור מערכות בכלי טיס, בכלי רכב ומערכות תקשורת

צ’נדלר, אריזונה,  בספטמבר 2020 – כלי רכב צבאיים, כלי טיס ומערכות קרקעיות שמסתמכים על ביון, מודיעין וקישוריות מאובטחת לתמיכה בהצלחת משימות, עם טכנולוגיה משופרת שמיועדת לפעול בטווחי טמפרטורה ואירועי סביבה קיצוניים, זמינים מעתה. חברת Microchip Technology Inc. (נסד”ק: MCHP) הודיעה היום על VSC8540/41 – מקמ”ש RMII / RGMII לתקשורת Gigabit Ethernet בשכבה הפיסית (PHY) – התקן זמין מבחינה מסחרית מהמדף (COTS) משודרג עבור יישומים אוויריים וצבאיים.

המקמ”ש לתקשורת Gigabit Ethernet בשכבה הפיסית של Microchip, אשר מתבסס על טכנולוגית COTS של החברה בתחומי תעשייה אחרים, מאופיין במארז פלסטיק בעל מהימנות גבוהה (HiRel) ברמה צבאית, שעומד בדרישות יישומים בטווח שבין כלי רכב קרביים לבין פיתוח מערכות בקרה בתא הטיס, ומערכות תקשורת בזמן טיסה. המקמ”ש VSC8540/41 לרשת Ethernet הוא פתרון עם ממשק מצומצם בלתי תלוי במדיה, שפועל בקצב ג’יגה סיביות (RGMII) ועם ממשק G.M.I.I., והוא תומך גם בממשק Megabit מסוג R.M.I.I ו- M.I.I.. המקמ”ש חסין מפני נעילה להשפעות קרינה אטמוספירית בזמן שהוא פועל בטווח טמפרטורה של מינוס 55 עד 125 מעלות צלזיוס. מפרט המוצר כולל (1) יכולת מעקב מלאה אחרי אצוות הפרוסות (wafer) והמכלולים, (2) תיאור בדיקות, פרמטרים חשמליים וכיסוי תקלות, (3) דוח כשירות, ו (4) אישור תאימות.

בהיותו פועל בטכנולוגיה מבוססת COTS, המקמ”ש RMII / RGMII לתקשורת Ethernet של Microchip מאפשר למתכנני מערכות להתחיל את המימוש באמצעות התקני COTS, לפני שהם עוברים לרכיבים ברמה צבאית ותוך קיצור משמעותי של זמן הפיתוח והפחתה משמעותית בעלויות.

המקמ”ש RMII / RGMII של Microchip הוא הפתרון המתקדם ביותר באמינות גבוהה שמתוכנן לפעול בסביבות קיצוניות, והוא מסתמך על תיק מוצרי חלל-אוויר, הגנה וחלל של החברה. ההתקן משלים את היצע המוצרים המתאים לטווח טמפרטורה מורחב של החברה שכולל את ההתקנים הכשירים הבאים:

  • בקרי מיקרו AVR® ל- 8 סיביות עם ממיר אנלוגי לדיגיטלי/ ממיר דיגיטלי לאנלוגי, רשת תקשורת לתחום הבקר (CAN) וממשקי בקרת מנועים
  • בקר אותות דיגיטלי dsPIC® ל- 16 סיביות עבור ניהול הספקים דיגיטלי
  • בקר זעיר ARM ל- 32 סיביות עם מנגנוני הגנת זיכרון וקישוריות Ethernet של 100 מגה סיביות
  • ממיר אנלוגי לדיגיטלי ל- 16 סיביות עצמאי עם 200 מגה דגימות לשנייה

במקביל להצגת חדשנות רצופה לרבות טכנולוגיה זו מבוססת COTS, צוות העובדים בחברת Microchip עם יצרני המערכות ואינטגרטורים המופקדים על ניהול התיישנות (obsolescence management), ממשיכים בתמיכה במאמצי הלקוחות המבקשים להקטין למינימום את עבודת התכנון החוזר ולהאריך את מחזורי החיים, ובכך להקטין את העלויות הכוללות של המערכות.

זמינות

המקמ”ש RMII / RGMII לתקשורת Gigabit Ethernet בשכבה הפיסית הנתון במארז פלסטיק או קרמי מסופק כעת בדוגמאות. מידע מקיף על המוצר אפשר למצוא בכתובת www.microchip.com .


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות