חדשות היום

עוברים לעולם קליקבילי: PointMe מציגה פתרון המאפשר להצביע ולהקליק על אובייקטים בעולם הפיזי, ליצירת חווית לקוח חדשה ומסעירה

כחלק מפיילוט עם AcousticGuide, מובילה עולמית בסיורים אינטראקטיביים למוזיאונים, הפתרון של PointMe נבחן כעת במוזיאון באירופה

הסטארטאפ הישראלי PointMe, משנה את האינטראקציה שלנו עם אובייקטים בסביבה הפיזית. PointMe – חברת פורטפוליו של אינקוביט, חממת ה-deep-tech של אלביט מערכות – פיתחה פתרון המבוסס על טכנולוגיית שירותים מבוססי מיקום (LBS), שיכולה להפוך כל אובייקט פיזי בעולם לקליקבלי (Clickable): שלט חוצות, מסך, פסל, מסעדה, ועוד.

השימוש בפתרון יאפשר לצרכנים להנות מחוויית לקוח אונליין חדשה – להצביע ולהקליק עם הטלפון החכם שלהם כדי ליצור אינטראקציה עם אובייקטים בעולם האמיתי. ספקי שירותים שישתמשו בפתרון של PointMe יהנו ממעורבות (engagement) עמוקה יותר של לקוחותיהם, ניתוח דאטה מדויק, ויכולות הכוונה והדרכה חדשניות.

הפתרון מתאים למגוון תעשיות ויישומים, בהם: קמעונאות, פרסום חוצות (OOH), ערים חכמות, בקרת גישה (כניסה לחניונים, לכבישי אגרה), מוזיאונים ועוד.

בימים אלה מבצעת החברה פיילוט במוזיאון אירופאי מוביל בשיתוף עם AcousticGuide, חברה ישראלית עטורת פרסים המספקת שירותי הדרכה לתוכן אינפורמטיבי ופתרונות מולטימדיה, ליותר מ-600 אטרקציות תיירותיות ברחבי העולם כמו: פסל החירות, מוזיאון מטרופוליטן לאמנות, מצודת לונדון ועוד רבים אחרים. שיתוף הפעולה עם PointMe יאפשר ל-AcousticGuide  להציע מגוון פתרונות נוספים ללקוחות כמו: טריגר אוטומטי, סינכרון וידאו, ניווט ומיקום. כמו כן, שתי החברות יוכלו להציע שירותים בתחומי פעילות נוספים כמו אצטדיוני ספורט, תערוכות, ומכירת מרצ’נדייז (מוצרים ממותגים) לפני, תוך כדי ואחרי הביקור באטרקציה.

“בעולם הדיגיטלי אנו יכולים להצביע ולהקליק על דברים שאנו מעוניינים בהם. לעומת זאת בעולם הפיזי זה היה בלתי אפשרי – עד עכשיו”, אומר רן סופר, מייסד משותף ומנכ”ל PointMe. “PointMe משבשת את המציאות הזאת והופכת כל אובייקט לקליקבלי, מה שיוצר חוויה אינטקרטיבית מסוג חדש, הן לצרכנים והן לספקי השירותים.

 

“אנחנו שמחים לעבוד עם ספק מרכזי בתחום המוזיאונים והאתרים כמו Acousticguide, ולשלב את הפתרון של PointMe בטרנספורמציה הדיגיטלית שעובר עולם המוזיאונים, על מנת לייצר דרך חדשה לאינטראקציה,  ולמעשה להציע רמה אחרת של חווית לקוח”, אמר רן סופר.

“במשך זמן רב, מוזיאונים חיפשו פתרונות שיביאו חווית משתמש חדשה, שתמשוך מבקרים צעירים ותקח את החוויה הכללית לעידן הדיגיטלי”, אומר אייל בן גיגי, מנכ”ל Acousticguide. “כשפגשנו את PointMe הבנו מייד שמצאנו לא רק פתרון טכנולוגי מצוין, אלא גם שותף יצירתי שאנחנו שמחים לעבוד איתו”.

“בזכות הדיוק הגבוה ביכולות המיקום וההצבעה, הטכנולוגיה של PointMe מגוונת ביותר ומתאימה לשימוש בתעשיות ויישומים רבים, כמו למשל: בפרסום חוצות, הטכנולוגיה שלנו יכולה להפוך כל שלט, בכל מקום, לאינטרקטיבי; בקרת גישה –  כניסה לחניונים או כבישי אגרה יכולה להיעשות בקלות ללא מגע יד אדם, באופן ידידותי למשתמש, וללא צורך במצלמות או לחיצה פיזית על כפתורים חיצוניים; בקמעונאות ובניווט בתוך בניינים – הפתרון מדהים למרכזי תחבורה וחנויות גדולות, בהם PointMe יכולה לספק גם שירותים מבוססי מיקום ופתרונות ניווט, וגם יכולות הצבעה (pointing) כדי להעניק למשתמשים ולקמעונאים חוויה טובה בהרבה, לנתח את התנהגות הצרכנים, לסייע בניהול עובדים, הלקוחות והתורים”, אמר רן סופר.

PointMe הוקמה ב-2019 ע”י המנכ”ל רן סופר ומנהל הטכנולוגיות הראשי שי חומסקי, שמביאים איתם ניסיון רב-שנים בסטארטאפים ובחברות Fortune 500. שניהם היו מעורבים בעסקאות מיזוגים ורכישות (M&A), אחת מהן הייתה המכירה של סטארטאפ ישראלי לענקית השבבים Broadcom. סמנכ”ל הפיתוח העסקי בחברה, שמוליק קיטייניק, מביא איתו ניסיון של יותר מ-20 שנה בתעשיות השיווק והפרסום, בתפקידים בכירים בחברות פרסום מובילות כמו פובליסיס, , J. Walter Thompson ו-Grey.  את השקעת הסיד בחברה, קיבלה החברה מאינקוביט ורשות החדשנות הישראלית.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות