גילת קיבלה מעל ל-5 מיליון דולר עבור הרחבת כיסוי תמסורת סלולרית ממפעילת רשת תקשורת סלולרית Tier-1 ביפן

פתח תקווה, ישראל, 22 באפריל 2021 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי קיבלה מעל ל-5 מיליון דולר עבור הרחבת כיסוי תמסורת סלולרית על גבי לוויין ממפעילת רשת תקשורת סלולרית Tier-1 ביפן.

מפעילת התקשורת הסלולרית תשתמש בפלטפורמת ה- SkyEdge II-cשל גילת על מנת לתמוך בהתרחבות מהירה של כיסוי תקשורתי לאזורים כפריים אשר אין להם גישה לסיבים אופטיים, וכן להבטחת שירותי תקשורת במקרי חירום כמו רעידות אדמה או אסונות טבע אחרים. גילת החלה בפריסה אגרסיבית על מנת לעמוד בלוחות הזמנים של מפעילת התקשורת.

“מפעילת התקשורת המובילה הייתה זקוקה לפתרון התמסורת הסלולרית המוכח של גילת בכדי לעמוד בלוח הזמנים התובעני שלה ולפעול לצד מערכות קיימות אחרות,” אמר אבאי קומר, סגן נשיא אזור אסיה-פסיפיק ויפן בגילת. “זכייה זו מתווספת לשורה של מפעילי תקשורת Tier-1 ביפן וברחבי העולם, אשר נהנים מהטכנולוגיה המובילה של גילת לתמסורת סלולרית, עם חזון משותף לספק קישוריות לאנשים באזורים המרוחקים ביותר, לצד מתן תמיכה ומוכנות לתגובה במצבי חירום במדינה למודת אסונות כמו יפן.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות