מיקרונט מדווחת על קבלת אישור חברת התקשורת האמריקנית T-Mobile הנדרש על ידי שני לקוחות חדשים להשקת המצלמה החכמה ללקוחותיהם

אזור, 25 באפריל 2021, מיקרונט בע”מ המפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות מחשוב לניהול ציי רכב ועובדי שטח, מדווחת על קבלת אישור חברת התקשורת T-Mobile עבור מוצר המצלמה החכמה של החברהSmartCam . האישור מוודא את תאימות המוצר לרשת הסלולר של המפעיל שהינו אחד משלושת מפעילי הסלולר הגדולים בארה”ב, שהנה שוק יעד מוביל ללקוחות החברה הגדולים עבור מוצר זה.

קבלת האישור, מהווה אבן דרך משמעותית עבור שניים מלקוחות החברה הגדולים, אשר המתינו לאישור זה כתנאי מקדים להשקת המוצר על ידם לשווקים בהם הם פועלים. לשני ספקי פתרונות טלמטיקס אלה, בסיס לקוחות של מאות אלפי מנויים, אשר בכוונת הספקים למנף עם השקת מערכת הוידאו טלמטיקס שלהם המתבססת בין היתר על המצלמה החכמה של מיקרונט. לאור האישור, החברה מצפה להגדלת הפעילות של לקוחות אלו.

ה-SmartCam הינה מצלמת רכב מחוברת, בעלת יכולות טלמטיקס מתקדמות וחיבוריות לרשת הסלולר (דור רביעי), המיועדת להגברת בטיחות הנסיעה והנוסעים, בעלת קישוריות לרכב, יכולות ניטור כביש והתנהגות נהג, התראה על אירועי בטיחות בנהיגה, הדרכת נהגים בזמן אמת ודיווח למנהל הצי וזאת באמצעות שילוב טכנולוגיות בינה מלאכותית וניתוח נתוני וידאו לרבות באמצעות שיתופי פעולה עם צדדים שלישיים.

מוצר ה- SmartCamהמתקדם של מיקרונט כולל פונקציות רבות חשיבות לניהול ציי רכב ובעיקר לניהול ציי משאיות (תחום הטלמטיקס) ובניהן: זיהוי והתראה על סכנת קירבה לרכב, התראות על סטייה מנתיב, בלימות וסיבובים חדים המסוכנים לרכבי הובלה כבדים, זיהוי אי ציות לתמרורי עצור ומהירות, הסטת מבטו של נהג הרכב מן הדרך ואף התראה במקרים של הירדמות על ההגה.

הדגם המתקדם של המצלמה החכמה מכיל “קופסה שחורה”, מצלמות ויחידת מחשוב ועל כן מהווה פתרון אשר ישחרר את הלקוח מן הצורך להתקין מספר מכשירים שונים ויאפשר לו להשתמש במוצר בודד המתכלל את כלל הנתונים מכלל הסנסורים המותקנים ברכב.

שוק הטלמטיקס העולמי נמצא בצמיחה משמעותית וצפוי להגיע ל-45 מיליארד דולר לשנה בשנת 2022.

מנכ”ל מיקרונט, אלי אביבי: “אנו שמחים לבשר על צעד משמעותי נוסף להמשך הצמיחה של החברה אשר החלה בתחילת 2021. מדובר באישור תקשורת חשוב שהחברה נדרשה לו על ידי שני לקוחות גדולים כדי שיוכלו להשיק את מוצר המצלמה החכמה שלנו כחלק מן הפורטפוליו שלהם. לקוחות אלו כבר השלימו פיתוח ופיילוטים מוצלחים בהתבסס על המצלמה של מיקרונט, אחד הלקוחות כבר ביצע הזמנה ראשונה במהלך החודש הקודם לטובת ההשקה הראשונית. כעת, בעקבות קבלת האישור, אנו פועלים להשגת הזמנות נוספות למצלמה החכמה, הנחשבת לחדשנית בתחום הטלמטיקס.”

כזכור, בחודשים שעברו דיווחה מיקרונט על מספר הזמנות של אלפי יחידות אשר קיבלה מלקוחות משמעותיים.


תמונת כותרת: ותמונת המצלמה החכמה של מיקרונט
קרדיט תמונה: יח”צ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות