משלוח חרום של מטהרי קורונה טכנולוגיים מישראל נשלח להודו

מנהלת מבצע האספקה, יעל שמש: גל התחלואה בהודו גרם להיסטריה של ביקושים של הודים המבקשים להגן על בתיהם

משלוח חרום של מאות מסנני אויר מקורונה נשלח מישראל להודו בעקבות גל התחלואה שפוקד את המדינה לצורך הצבתם באזורי מגורים בדלהי וסביבתה וצמצום ההידבקויות.

המסננים שפותחו בישראל על ידי הסטרטאפ Aura, מעבירים את אויר החדר דרך סדרה של שלבים כולל עיקור רכיבים חיים וחיטוי אולטרה סגול, כשבסיום התהליך פוחת מספר החיידקים והנגיפים שהיו באויר ל-0.03% ממספרם המקורי. כתוצאה מכך, גם אם חולה קורונה נמצא בחלל סגור, העומס הנגיפי שהוא מייצר סביבו פוחת עד לרמה שמורידה דרמטית את הסיכון לאנשים אחרים.

יעל שמש, מנהלת מבצע האספקה ב-Aura, מסרה שההתפרצות הקשה בהודו יצרה היסטריה של ביקושים לאמצעי מיגון שהופנו אלינו דרך אנשי קשר בהודו ונדרשנו לענות עליה בזמן קצר. התושבים בהודו צריכים להמשיך לקיים את חייהם עם מאות אלפי נדבקים חדשים בכל יממה וחולים שנמצאים ברחובות ולרובם אין אפשרות מעשית לשמור על ריחוק חברתי. אנחנו שמחים שיש לנו את האפשרות לסייע בעצירת הדבקות ופועלים כעת להרחיב את האספקה לאזורים נוספים בהודו.

המסננים נבדקו במחקר שנערך בבית החולים שיבא שגילה שהם עוצרים 99.97% מכמות הנגיפים שבחלל האויר. בעקבות מגיפת הקורונה גבר הביקוש העולמי למסננים וקצב היצור והם הותקנו במבנים ציבוריים, אולמות ספורט, בתי כנסת, מקומות בילוי וכלי תחבורה באמריקה, אירופה, יפן ובעוד כארבעים מדינות נוספות ברחבי העולם.


תמונת כותרת: משלוח חרום.

צילום משלוח: Aura

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות