חדשות היום

The Floor ממנה את מומחה הפינטק צפריר עטר לסמנכ”ל טכנולוגיות במטרה להרחיב את פלטפורמת הטכנולוגיות הבנקאיות שלה

עטר יניע קדימה את הפלטפורמה של החברה כדי לשפר את האופן שבו בנקאים מזהים ומנהלים טכנולוגיות ,על מנת לאפשר להם להאיץ תהליכי חדשנות, לפתור אתגרים עסקיים ולצמצם עלויות

תל אביב, ישראל – 25 באפריל  2021 – The Floor, מפתחת פלטפורמה ייחודית המבוססת על בינה מלאכותית הנותנת פתרון לבנקים בינלאומיים כדי לייעל את תהליך הגילוי של פתרונות ואופטימיזציה למערך הספקים הטכנולוגיים, הודיעה היום על מינויו של צפריר עטר לסמנכ”ל הטכנולוגיות של החברה. עטר מביא עמו את ניסיונו הרב בתחום החדשנות הפיננסית ובמגזר הארגונים הגדולים כדי להזניק את הפלטפורמה של The Floor אל שלב הצמיחה הבא שלה ולהרחיב את אחיזתה הגלובלית.

לפני The Floor, מילא עטר תפקידים בכירים בסיטיגרופ, שם שירת תחילה כסמנכ”ל פיתוח ומאוחר יותר כמנהל Citi Accelerator, תכנית המאיץ של סיטי המתמקדת בחברות פינטק בשלב מתקדם. לאחרונה כיהן עטר כסמנכ”ל דיגיטציה בחברת התוכנה הפיננסית Surecomp, שם הוביל את תהליך החידוש הדיגיטלי הכולל של החברה. עטר משמש גם כמנטור לחברות סטארט-אפ המתמחות בפינטק ובטכנולוגיות ארגוניות אחרות ברחבי העולם.

הצטרפותו של עטר ל-The Floor מגיעה בתקופה שבה תעשיית הבנקאות העולמית מתמודדת עם מורכבות הולכת וגדלה של תשתיות IT המכילות אלפי טכנולוגיות ועם הקושי הגובר לנווט בנוף הצומח של ספקי טכנולוגיה. פלטפורמת ה-SaaS של The Floor ממנפת נתונים על שימוש במוצרים פיננסיים ומוצרי תוכנה כדי לאפשר לבנקים לעשות שימוש אופטימלי בפתרונות הקיימים שברשותם תוך הפחתת יתירות ספקים. בנקים כמו SMBC, Santander, Intesa Sanpaolo ואחרים עובדים כיום עם The Floor כדי לייעל תהליכי בחינה והטמעה של טכנולוגיות חדשות שלוקחות בדרך כלל עד 24 חודשים. הפלטפורמה של The Floor מייעלת את הדרך שבה בנקים מזהים, משנים ייעוד, או מטמיעים פתרונות פנימיים חדשים ומעודכנים, או טכנולוגיות שפותחו על ידי ספקים חיצוניים.

“The Floor מגדירה מחדש את האופן שבו ארגוני שירותים פיננסיים עובדים עם ספקי טכנולוגיה כדי להפוך את תהליך אימוצן של טכנולוגיות חדשות לפשוט יותר ומהיר יותר”, אמר עטר לאחר מינויו. “אני מצפה בכיליון עיניים לעזור להאיץ ולהגדיל את היקף יישומה של האסטרטגיה הטכנולוגית של The Floor ולהמשיך לדחוף קדימה את יכולתה של החברה לתמוך בבנקים במציאת פתרונות לאתגריהם העסקיים כדי לשמור על התחרותיות שלהם על רקע הדרישות ההולכות וגוברות מלקוחות, רגולטורים, ובעלי מניות”.

“אנו גאים מאוד לקבל בברכה את צפריר – מומחה בבנקאות וטכנולוגיה – אל הצוות הגדל שלנו”, אמר אבי כהן, מנכ”ל ומייסד משותף של The Floor. “הניסיון והידע העשירים של צפריר מוסיפים לנו ערך רב בעבודה מול בנקים גלובליים , זאת במיוחד לאור העובדה שמגפת הקורונה האיצה את לוחות הזמנים שלנו על מנת שנוכל לעמוד בביקוש הגובר מצד תעשיית הבנקאות העולמית כדי לאפשר להם להגדיל תחרותיות ויעילות”.

The Floor, העובדת כיום עם קרוב ל-20% מהבנקים הבינלאומיים מהשורה הראשונה, מתגאה ברקורד מוכח של פתרון אתגרים בנקאיים רבים, ועד כה הביאה למעלה מ-30 פתרונות לשלב הייצור.


תמונת כותרת צפריר עטר (צילום: יח”צ)

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות