חדשות היום

env0 גייסה 17 מיליון דולר בסבב A לאוטומציות Infrastructure-as-Codeל-DevOps

סבב הגיוס התבצע בהובלת M12, קרן הון הסיכון של מייקרוסופט, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים Grove Ventures, Boldstart ו-Crescendo

הסטארט-אפ הישראלי env0 (‘אנב-זירו’), המציע פלטפורמה לניהול תשתיות ענן וסביבת העבודה בתצורת  Infrastructure as Codeבאופן אוטומטי, שיתופי ומרחוק, הודיע היום על השלמת גיוס סבב A של 17 מיליון דולר. סך הגיוסים של החברה עומד כעת על 23.8 מיליון דולר. את הגיוס הובילה M12, קרן הון הסיכון של מייקרוסופט, והוא כלל גם את המשקיעים הקיימים Grove Ventures, אשר הובילה את ההשקעה הראשונית בחברה, Ventures Boldstart ו-Crescendo Ventures. הכספים ישמשו את החברה להרחבת פלטפורמת ה-Infrastructure as Code (IaC) שפיתחה, ולשיפור יכולות השליטה והחיזוי על תשתיות הענן ב-Terraform וב- Terragruntבאמצעות קוד וכלי אוטומציה. env0 נוסדה בידי יוצאי eToro אוהד מייזליש, המכהן כמנכ”ל, ועמרי חי, המכהן כ-CTO של החברה.

ניהול אוטומטי של תשתיות הענן החל להחליף בשנים האחרונות תהליכים ידניים לניהול ולתפעול תשתיות IT להקצאת משאבים בחברות, ומאפשר חיסכון משמעותי בזמן ובעלויות התפעוליות. env0 מאפשרת אוטומציה ופישוט של תהליכי ניהול משאבי ענן והליכי עבודה ב-Infrastructure as Code. ב-12 החודשים האחרונים חלה עלייה חדה באימוץ הפתרון של env0 על ידי לקוחות על רקע ההבנה הגוברת בארגונים בדבר הערך באוטמציית IaC. כמובילה בחדשנות בקטגוריה, env0 הציגה מספר פיתוחים ראשונים בתחום (כולל תמיכה במספר frameworks בו זמנית, התאמה אישית של הליכי עבודה, הליכי עבודה של IaC GitOps, הערכת עלויות ופיקוח עלויות בפועל ו-Policy as Code באמצעות שימוש ב-Open Policy Agent).

אוהד מייזליש, מנכ”ל ומייסד שותף,:env0  “רוב החברות היום עברו להשתמש ב- Infrastructure-as-Code ובייחוד ב-Terraform, מפני שניהול ענן באופן ידני זו כבר לא אופציה נוחה. ואולם, הליכי העבודה האלו לא נבנו כפתרונות עסקיים שלמים. env0 עושה להליכי עבודה של IaC את מה ש-GitHub עשתה ל-Git, ומאפשרת ניהול, בקרה ושיתוף פעולה. הדרישה מצד לקוחות גוברת ואנחנו שמחים ש-M12 והמשקיעים הקיימים שלנו תמכו בנו גם בסבב הגיוס הנוכחי, ויאפשרו לנו לצמוח לשלב הבא”.

מוני חסיד, שותף מנהל ומוביל הפעילות ב-EMEA ב-12M: “בזמן ש-Infrastructure-as-Code מוריד משמעותית את עלויות היישום בענן ומהירות ההשמשה, הפלטפורמה לאוטומצית IaC של env0 מייעלת ומפשטת באופן דרמטי את תהליך ההטמעה והמימוש של פתרונות והקצאת משאבי ענן בארגונים, ומגבירה את שיתוף הפעולה והפיקוח התאגידי. הטכנולוגיה והצוות  של env0 מביאים חדשנות לשוק שישנו את הדור הבא של הקצאות וניהול משאבי ענן”.


קרדיט צילום: envo

תגובות סגורות