מיקרונט וג’נגו קונקטיביטי חתמו על מזכר הבנות לפיתוח, שיווק ומכירת מערכת משולבת מבוססת מצלמה חכמה לניטור עייפות נהג, הסחת דעת, זיהוי פנים ויכולות נוספות

המערכת המשולבת השלימה בהצלחה בחינה ראשונית של יצרנית משאיות אמריקאית מובילה ונבחנת בימים אלה גם ע”י מפעיל צי רכב רחב בישראל

אזור, 8 ביולי 2021, מיקרונט בע”מ המפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות מחשוב לניהול ציי רכב ועובדי שטח, מדווחת על חתימת מזכר הבנות עם חברת ג’נג’ו קונקטיביטי (Jungo) בע”מ, הפועלת בתחום פיתוח תוכנה, לשיתוף פעולה עבור פיתוח, שיווק ומכירה של מערכת טכנולוגית אינטגרטיבית משולבת.

המערכת תכלול את מוצר המצלמה החכמה (SmartCam) של מיקרונט בפתרון המשלב את תוכנת הווידיאו אנליטיקס  CoDriver של ג’נגו לזיהוי עייפות נהג, הסחת דעת, זיהוי פנים ויכולות נוספות. במסגרת השת”פ החברות יפעלו לאיתור הזדמנויות עסקיות למכירת המערכת המשולבת וכן להמשך פיתוחה של המערכת כמוצר טכנולוגי מוביל בשוק הטלמטיקס.

כחלק משיתוף הפעולה בין החברות, מבוצעות בימים אלה בדיקות שדה אצל לקוחות פוטנציאליים, הכוללים לקוח ישראלי המפעיל צי רכב רחב וכן יצרנית משאיות מובילה בארה”ב. במסגרת בדיקה זו השלים הלקוח האמריקאי בהצלחה בחינה ראשונית של המערכת המשולבת של מיקרונט וג’נגו.

ג’נגו, אשר חזרה לפעול כחברה עצמאית בשנת 2013, לאחר שהתפצלה מסיסקו, פתחה אלגוריתמים המאפשרים זיהוי באמצעות מצלמות בתוך הרכב הפונות לתא הנוסעים, אשר מנתחים ומנטרים את מוכנות וערנות הנהגים, זוויות הראש והגוף, כיוון המבט (כמו הסתת מבט לשימוש בטלפון נייד), קצב מצמוץ העיניים, סימני עייפות שונים, רמת הריכוז של הנהגים וכן פרמטרים נוספים בחלל המכונית כמו מספר וגיל הנוסעים ומניעת שכחת ילדים ברכב.

מנכ”ל מיקרונט, אלי אביבי: “אנו שמחים על ההתקשרות עם חברת ג’נגו המביאה פתרונות תוכנה מתקדמים לניטור התנהגות נהגים, להם סינרגיה טכנולוגית ושיווקית למוצר המצלמה החכמה שלנו. אנו מתכוונים לפעול לקידום פיילוטים ועסקאות משמעותיות נוספות להטמעת המערכת המשולבת של החברות הנותנת מענה איכותי וחשוב למניעת תאונות ואובדן חיים כתוצאה מהגורם האנושי.”

יו”ר ומייסד ג’נגו, אופיר הרבסט: “אנו שמחים לקדם את הפתרון הטכנולוגי החשוב של ג’נגו יחד עם מיקרונט ומאמינים כי המערכת המשולבת יוצרת יתרונות תחרותיים המייצרים פוטנציאל רב לעסקאות בקרב גופים וחברות בתחום ניהול ציי רכב גדולים ויצרניות רכבים. גופים אלו זקוקים לפתרונות ניתוח וידאו איכותיים כדי להפחית תאונות הקשורות לנהג, לשפר את התנהגות הנהגים ולעמוד בתנאים הרגולטורים המחמירים ברחבי העולם. המערכת המשולבת מייצרת פתרון טכנולוגי מתקדם שזמין להתקנות מיידיות אצל ציי רכב.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות