התעשייה האווירית ומיקרוסופט ישתפו פעולה באימוני סייבר

בהתאם להסכם שיתוף הפעולה בין החברות, תעלה התעשייה האווירית את מאמן הסייבר, שפותח בחברה על ענן Azure

התעשייה האווירית תספק לממשלות ולאקדמיות ברחבי העולם יכולות לימוד ואימון להגנה מפני איומי סייבר, גם באמצעות ענן Azure של מיקרוסופט. מאמן הסייבר TAME RANGE מאפשר סביבת לימוד אינטראקטיבית ומציאותית המריצה תקיפות אמת, לצורך לימוד. לאורך האימון, מנוטרים ביצועי ותגובות המתאמנים לצורך מתן משוב ושיפור. המאמן משמש גם כתשתית לביצוע ניסויים ובדיקות של טכנולוגיות ותפיסות חדשניות בנוגע לעמידותן בפני תקיפות מסוגים שונים.

שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט יאפשר לארגונים שונים לעשות שימוש במאמן הסייבר על-פי צריכת משאבים ותוכן ובכך לחסוך בהשקעות חומרה ותוכנה ולספק שירות מכל מקום ובכל עת. לאחרונה חתמה התעשייה האווירית על מספר הסכמים להקמת אקדמיות סייבר במדינות בעולם. במסגרת הסכמים אלו, יעבירו מומחי הסייבר של חטיבת אלתא בתעשייה האווירית הכשרה מכוונת בליווי סימולטור/מאמן הסייבר של החברה- TAME RANGE.

ענן ה- Azure של מיקרוסופט הוא פלטפורמת מחשוב הענן הציבורית הגדולה והמאובטחת בעולם. ה- Azure מכיל מגוון פתרונות, תשתיות ושירותים (IaaS, PaaS ו-(SaaS, המשמשים בסיס טכנולוגי לארגונים, כמו ניתוח מידע, מחשוב, אחסון, רשת, בינה מלאכותית, IoT ועוד. ענן ה- Azure ממלא תפקיד משמעותי בעולנו ומשמש מנוע חדשנות לפעילותן של כלל התעשיות בעולם – ייצור, חקלאות, בנקאות, בריאות, חינוך ועוד. תשתית ענן ה- Azure של מיקרוסופט מתפרשת על-פני למעלה מ-60 אזורי ענן ברחבי העולם. כחלק מפריסה זו, ענן Azure זמין ב-140 מדינות ומספק חבילה מקיפה של שירותי ענן לארגונים, ממשלות ותעשיות בכל הגדלים. בימים אלה פועלת החברה על הקמת דאטה סנטר ציבורי מקומי בישראל.

מנהלת מפעל הסייבר בתעשייה האווירית, אסתי פשין: “התעשייה האווירית גאה על שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט, ועל העלאת מאמן הסייבר של החברה לענן Azure. אנחנו ממשיכים לפעול לקידום אבטחת הסייבר בעולם מתוך הבנה כי הגורם האנושי הוא המפתח בהתמודדות עם איומי הסייבר ההולכים ומתגברים. אימון סייבר על גבי פלטפורמת ענן מנגיש את מערכי אימון הסייבר המתקדמים של התעשייה האווירית לחברות, לאקדמיות, לאוניברסיטאות ולגורמים ממשלתיים ברחבי העולם בהתאם לצרכיהם המדויקים, ויסייע להם להיערך ולהתמודד טוב יותר עם איומי סייבר”.

סמנכ”ל חטיבת הלקוחות העסקיים במיקרוסופט ישראל , אריאל סלפטר: “אנו גאים ללוות את התעשייה האווירית בתהליך המעבר לענן של מיקרוסופט ורואים במהלך זה המשך ישיר לשותפות אסטרטגית ארוכת שנים בין מיקרוסופט והתעשייה האווירית . אחד מיתרונותיו הגדולים של ענן ה-Azure הוא ביכולתו למקסם פיתוח של טכנולוגיות והנגשה שלהן מעבר למגבלות גאוגרפיות או פיזיות, ולהעניק שכבת הגנה מקסימאלית לארגונים באפליקציות, בשירותים ובשימושים השונים הפועלים בו. ככל שיותר ארגונים יצטרפו למהפכת הטרנספורמציה הדיגיטלית ויטמיעו טכנולוגיות ענן חכמות – כך נוכל לקדם חדשנות במשק כולו ולהבטיח הגנה עלינו כאזרחים”.

התעשייה האווירית מפתחת פתרונות סייבר ויכולות ייחודיות ומתקדמות למערכי סייבר לאומי, להגנת סייבר על פלטפורמות, לפורנזיקה ולאימון ומציעה ללקוחותיה מגוון יכולות להתמודדות עם איומי הסייבר השונים. החברה, המפעילה מרכזי מו”פ וחדשנות ברחבי העולם, עומדת בראש מאגד הסייבר הישראלי (IC3 Israeli Cyber Companies Consortium),הכולל חברות ישראליות מובילות בתחום, ומציע פתרונות מקצה לקצה למערכי סייבר לאומיים. התעשייה האווירית, היא מהמובילות בעולם בייצור ובפיתוח מערכות מתקדמות בתחומי האוויר, החלל, הים, היבשה והסייבר, עבור השוק הצבאי-ביטחוני והשוק האזרחי. החברה מהווה מוקד ידע לאומי בתחומי הטילאות, המכ”מים, הלווינות, הכלים הבלתי-מאוישים, התעופה האזרחית והסייבר.


בתמונה: מאמן הסייבר+ אילוסטרציית סייבר (קרדיט: התעשייה האווירית)

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות