חדשות היום

סינופסיס רוכשת את Code Dx כדי להרחיב את קו פתרונות אבטחת היישומים

Code Dx מוסיפה לסינופסיס יכולות קורלציה של פגיעויות תוכנה, תיעדוף ודיווח אחוד על סיכוני אבטחת המידע

סינופסיס (NASDAQ: SNPS) רכשה את Code Dx, ספקית של פתרון עטור פרסים לניהול סיכוני אבטחה ביישומים, שמאפשר אוטומציה והאצה של גילוי, תיעדוף ותיקון של פגיעויות תוכנה. הצירוף של Code Dx מאפשר לסינופסיס להציע ללקוחות פתרון של דיווח מאוחד על סיכונים, תיעדוף ותיקון של פגיעויות תוכנה.

יכולות אלו מאופשרות כיום בפתרונות של סינופסיס וכן ביותר מ-75 מוצרי צד שלישי ומוצרי קוד פתוח לפיתוח ולאבטחת יישומים, שיוצרים נתונים מתואמים לפגיעויות תוכנה.

רכישת Code Dx, שהמטה שלה נמצא בנורת’פורט במדינת ניו יורק, מצרפת לסינופסיס צוות של מהנדסי מו”פ בעלי ניסיון בקורלציה של פגיעויות תוכנה ובשילוב פעילות של בדיקות אבטחת תוכנה בכל שלבי פיתוח התוכנה. פרטי העסקה, שההיקף הכספי שלה אינו מהותי לסינופסיס, לא נמסרו לפרסום.

לפני הרכישה, Code Dx היתה חברה מוערכת בתוכנית השותפים הטכנולוגיים Technology Alliance Partner (TAP)  של סינופסיס. כחלק מהשותפות, סינופסיס עבדה באופן הדוק עם Code Dx בכדי לתמוך בהשתלבות של פתרונות Code Dx בקו המוצרים של סינופסיס. הודות לכך, לקוחות יכולים להשתמש בהיצע של Code Dx בשילוב עם מוצרי סינופסיס באופן מיידי.

סינופסיס מספקת את קו מוצרי אבטחת היישומים הרחב ביותר בתעשייה, כולל בדיקות אבטחת יישומים סטטית, דינמית ,אינטראקטיבית וניתוח מרכיבי תוכנה (SCA, IAST, DAST, SAST)

פתרון ה-Intelligent Orchestration של סינופסיס שהושק לאחרונה משתמש בטכנולוגיה חדשנית בכדי לקבוע ולהתחיל באופן אוטומטי את בדיקות האבטחה המתאימות ביותר, תוך שימוש במוצרי סינופסיס ובמוצרי צד שלישי, על בסיס מתווי מדיניות סיכונים שנקבעו מראש ועל בסיס השינויים שבוצעו ביישום. Code Dx משלימה ומרחיבה פתרונות אלה על ידי צבירה והתאמה של תוצאות בדיקות אבטחה ממוצרי סינופסיס, מוצרי צד שלישי, ומוצרי קוד פתוח על פני שלבים שונים, בכדי לספק דיווח אחוד על סיכוני האבטחה ולאפשר תיקון ליקויי האבטחה בהתאם לתיעדופם.

“המורכבות והמהירות של פיתוח תוכנה מודרני דורשים להשתמש בריבוי של טכנולוגיות לבדיקות אבטחה ובמחזורי בדיקות מהירים”, אמר ג’ייסון שמיט, מנכ”ל קבוצת ה-Software Integrity של סינופסיס. “בדיקות אינטנסיביות של אבטחת מידע הן חיוניות לאבטחת התוכנה של ימינו, אבל לעיתים קרובות הן מייצרות כמויות גדולות של נתונים בנוגע לפגיעויות תוכנה, שקשה לנהל אותם במהירות ובהיקפים הנדרשים. Code Dx מאפשרת ללקוחות שלנו לבצע אופטימיזציה ולרתום את הקשת הרחבה של קו מוצרי אבטחת היישומים שלנו, ביחד עם כלי צד שלישי, על ידי צבירה, התאמה ותיעדוף של תוצאות בדיקות אבטחה על בסיס רמות סיכון”.


מערכת ניו-טק מגזין גרופִ

תגובות סגורות