חדשות היום

קבוצת נירלט עלתה לאוויר עם פלטפורמת ה- Industry 4.0 של חברת Trunovate

נירלט הטמיעה את פלטפורמת Plantsahrp במפעלי הקבוצה בניר עוז ובנתניה. המערכת משמשת את הקבוצה לניהול הייצור ולפתרון OEE (Overall Equipment Effectiveness) בכלל המפעלים והקווים. כלל דווחי המפעילים בנושאי עצירות, פחתים, כמויות ייצור ופרמטרים טכנולוגים מנוהלים בתוך הפלטפורמה על מנת לחשב את מדדי ה OEE והפריון המפעלי, כמו כן משתמשת נירלט במודולים נוספים במערכת כדוגמת איכות, מודל מעבדה, ופרמטרים טכנולוגים בעולמות ה- IoT. פלטפורמת ה- Industry 4.0 של Trunovate מתממשקת גם עם מערכת ה- SAP Business One ERP של נירלט ועובדת מול שכבות הבקרה השונות במפעל

עמרי לוטן, מנכ”ל קבוצת נירלט, מציין “קבוצת נירלט, שהינה חברת הצבע החדשנית והמובילה בישראל, פועלת למימוש החדשנות והובלה בכל התחומים – במוצרי החברה, בשירות שהיא מעניקה לבתי המסחר וללקוחות ובתהליכי היצור. ההשקעה בתהליכי הייצור מבוצעת באמצעות אוטומציה ומחשוב במטרה לשפר את המוצר ולהפחית עלויות. העלאת הפלטפורמה לאוויר, על ידי Trunovate, בוצעה ברמה מקצועית גבוהה ולשביעות רצון החברה.

ברצוני להודות לעובדי חברת נירלט ולעובדי Trunovate בראשות מר אדיר אורן מנכ”ל החברה ומר סער סינוואני מנהל קבוצת ה- Delivery על תהליך מקצועי שבוצע ועל כך ש- Trunovate הינה שותפה אמיתית של נירלט כבר שנים רבות.

אדיר אורן, מנכ”ל חברת Trunovate “אנו שמחים על הבעת האמון והבחירה של קבוצת נירלט בפלטפורמה שלנו עבור ניהול כלל מערך הייצור ושמחים על עלייה טובה וחלקה לאוויר. הפרויקט התנהל בהובלתו של מנהל ה- Delivery שלנו מר סער סינוואני בצורה מקצועית, עניינית ותוך שמירה על המסגרת התקציבית של הלקוח ומתן מענה לכלל הצרכים העסקיים של נירלט. אני רוצה להודות לצוותים השונים שלנו ושל נירלט על עבודה יוצאת מן הכלל ולהודות לנירלט על המשך האמון בחברתנו.

חברת Trunovate מובילה את פתרונות ה- IIoT בישראל עם פלטפורמת PlantSharp, כפתרון מוביל וחדשני הנותן מענה מקיף לעולמות ה- Industry 4.0. המערכת מספקת פתרונות הן בענן והן כ- SaaS ליישומיOEE  –MES  – סייבר – אנליטיקה – אחזקה מונעת – תכנון הייצור ועוד.

חברת Trunovate הינה חברת בת של קונטאל טכנולוגיות, ומספקת פתרונות IIoT למגזרי תעשייה שונים במשק עם דגש על חדשנות, ייעוץ והובלה עסקית. פתרונות החברה כוללים שילוב רכיבי חומרה ותוכנה אותם מספקות שאר חברות הבת בקבוצת קונטאל טכנולוגיות.

 בתמונה מובילי הפרויקט מימין לשמאל: אירה יואבי- מנהלת  QA נירלט וסער סינווני- מנהל צוות Delivery. בעיגול - חומר בתהליך הייצור.

בתמונה מובילי הפרויקט מימין לשמאל: אירה יואבי- מנהלת  QA נירלט וסער סינווני- מנהל צוות Delivery. בעיגול – חומר בתהליך הייצור.


תמונה עליונה: בתמונה מימין לשמאל: עמרי לוטן – מנכ”ל נירלט, אריק לוי – מנהל תחום פרויקטים ומע’ ארגוניות- נירלט, רו”ח חיים ברגפרוינד- סמנכ”ל כספים- נירלט, יואב רשף – מנהל הפרויקט מטעם נירלט, אירה יואבי- מנהלת QA- נירלט , אדיר אורן- מנכ”ל Trunovate, סער סינווני- מנהל צוות Delivery, Trunovate, יצחק ליאון – מנהל טכני- נירלט, טל בן גיגי – סמנכ”ל תפעול- נירלט.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות