חדשות היום

סלטיק הישראלית משתלטת על מסכי הטלפונים הסלולריים באינדונזייה

צופה הכנסות של 5-7 מיליון דולר בשנת הפעילות הראשונה לפי קצב הפעילות הנוכחי.

חברת סלטיק טכנולוגיות המפעילה ערוץ שידור אינטראקטיבי על גבי מסכי טלפונים סלולריים בעולם מדווחת על השקה מוצלחת של מוצר הדגל LiveScreen Media אצל Telkomsel- המפעיל הסלולרי הגדול באינדונזייה עם 80 מיליון מנויים.

רונן דניאל, מנכ”ל סלטיק אמר: ” Telkomsel מצטרפת ליותר מ- 40 מפעילים סלולרים נוספים בעולם אשר כבר בחרו בסלטיק לנהל את התכנים על מסכי הטלפון שלהם. בשנים האחרונות אנו מתמקדים במפעילים סלולריים גדולים במיוחד על מנת להרחיב את הכיסוי העולמי של השרות אותו אני מספקים. Telkomsel על שלל 80 מיליון מנוייה המצטרפים לשרות שלנו בקצב של 200,000 מנויים ליום מהווה נדבך נוסף ומשמעותי במערך ההכנסות של סלטיק”.

ערוץ התקשרות הייחודי של סלטיק מציג תכנים מגוונים על גבי מסך הטלפון הסלולרי כאשר המכשיר אינו בשימוש. ההודעות האינטראקטיביות מניעות לקוחות לצרוך מידע, לרכוש אפליקציות וליהחשף למסרים שיווקיים. החברה מנהלת את ערוץ התקשורת עבור לקוחותיה בשיתוף פעולה עם ספקי תוכן מקומיים ובינלאומיים.

האפליקצייה של סלטיק מופצת על גבי כרטיסי ההפעלה ( SIM ) של מכשירי הטלפון. המפעיל באינדונזייה מפיץ כ- 6 מיליון כרטיסים בחודש עם האפליקצייה של סלטיק.

גאג’אנג מונג’אט (Jajang Munajat) מנהל הפורטל ומוצרי ערך נלווה ב Telkomsel אמר: ” אנחנו גאים על השקת המוצר POP SCREEN המבוסס על טכנולוגיית LiveScreen Media של סלטיק. המוצר הייחודי יעניק ללקוחותינו ערך מוסך ויתמוך בחזונינו להיות המפעיל הטוב ביותר באזור בכל הקשור בשיווק מוצרי סגנון חיים.”

תגובות סגורות