חדשות היום

22/12/09 צורן בחרה בתוכנת Virtuoso של קיידנס לפיתוח שבב אותות מעורבים בטכנולוגיה מתקדמת

 בין היתרונות שסיפקה Virtuoso – סימולציה מקיפה יותר , קיצור זמן התכנון,ובהתאם האצת זמן היציאה לשוק של שבבים מורכבים

קיידנס, החברה המובילה בחדשנות העולמית בתחום התכנון האלקטרוני, הודיעה כי צורן (Zoran), ספקית מובילה של פתרונות דיגיטליים בשוקי ההדמיה והבידור הדיגיטלי, פיתחה שבב אותות מעורבים בטכנולוגיה מורכבת ומתקדמת, בעזרת חבילת התוכנה Virtuoso של קיידנס, הכוללת כלי תכנון וסימולציה. צורן בחרה בטכנולוגיית Virtuoso כדי לתת מענה לבעיות המורכבות ולאתגרים ההולכים וגדלים, בהם נתקלים המהנדסים שלה במעבר לטכנולוגיות תכנון מתקדמות יותר.

צורן השתמשה ב- Virtuoso Analog Design Environment XL

וב-GXL Virtuoso Analog Design Environment כדי לבצע אימות וייעול של התכנון שלה, ובכמה תכונות מתקדמות נוספות ב-Layout GXL – דהיינו במודולים מוגדרים מראש (MODGENs) וב-Floorplanner , כדי להאיץ את פריסת המערך. ה-MODGENs צמצמו את הימים שנדרשו לעבודת ה-Layout במבני פריסה מותאמים במיוחד, לכדי שעות ספורות בלבד של עבודה. צורן השתמשה בסימולטור Virtuoso Spectre המשלב טכנולוגיית טורבו, בסימולטור המקבילי המואץ של  (APS) Virtuoso כדי להאיץ את הסימולציה, וב-AMS Designer כדי לתכנן ולאמת את אזורי האותות המעורבים שבתכנון.

צח הדס, סגן נשיא לתפעול ומנכ”ל צורן ישראל: “השימוש בטכנולוגיות החדשות של קיידנס לאותות מעורבים ולתכנונים אנלוגיים,  שיפר באופן ניכר את הפרודוקטיביות במעבר לגיאומטריות מתקדמות. לאורך כל תהליך התכנון והאימות, התגלו המוצרים של קיידנס ככלים רבי ערך. שלב האימות השתפר במיוחד – מהירות הסימולציה המשופרת אפשרה לנו לבצע יותר אימות, ויכולות האותות המעורבים אפשרו לנו לאמת היבטים שבעבר לא היה באפשרותנו לבדוק”.

“כמו חברות רבות אחרות העוסקות בפיתוח בטכנולוגיות תכנון מתקדמות, גם צורן מצאה עצמה מתמודדת עם האתגרים החדשים הנלווים למורכבויות ההולכות וגדלות”, אמר סטיב לואיס, מנהל שיווק מוצרי Virtuoso בקיידנס. “יש לנו את הטכנולוגיה שתעזור לחברות כדוגמת צורן להאיץ את זמן היציאה לשוק של שבבים מורכבים ואיכותיים”.

אודות קיידנס (Cadence)
קיידנס היא חברת תוכנה ציבורית בינלאומית, מובילה עולמית בפיתוח כלי תוכנה, מתודולוגיות ושירותים, המאפשרים את תכנונם של שבבים ורכיבי חומרה מתקדמים. פתרונות התכנון והאימות של קיידנס מאפשרים ללקוחותיה לפתח את דור העתיד של  מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית, ציוד תקשורת ומחשבים ושבבים עבור תעשיית המוליכים למחצה.
קיידנס, פועלת בתעשיית  ה-EDA (Electronic Design Automation) למיכון התכנון האלקטרוני של מערכות אלקטרוניות מורכבות, משנת 1987. הכנסותיה של קיידנס העולמית הסתכמו ב-2008 ב-1.03 מיליארד דולר .
קיידנס ישראל הוקמה בשנת 1989 כגוף מכירות, שיווק ותמיכה הממוקם בא.ת. הרצליה פיתוח. בשנת 2006 רכשה קיידנס את חברת וריסיטי הישראלית והקימה את מרכז הפיתוח הממוקם בפארק אפק, ראש העין, המוביל את פעילות הורי פיקציה (אימות) של החברה העולמית. מנכ”ל קיידנס ישראל: משה זלצברג.

מנהל מרכז הפיתוח – עמוס זיו.

 

תגובות סגורות