חדשות היום

14/01/10 סיבידיה משלימה את רכישת ECtel תמורת 21 מיליון דולר

השלמת העסקה מציבה את סיבידיה כמובילה עולמית בתחום פתרונות אבטחת ההכנסה ומניעת הונאות לשוק הטלקום ,המדיה  והבידור עם גידול בנוכחות ובנתח השוק

אלון אגינסקי מנכ”ל ומייסד החברה: ” במהלך השנתיים הקרובות תגיע החברה לקצב מכירות של כ- 50 מיליון דולר בשנה “

סיבידיה נטוורקס (cVidya Networks) הישראלית, המובילה בפתרונות מתקדמים בתחום אבטחת ההכנסה, אימות נתונים וניהול מפיצים, השלימה היום את רכישת חברת ECtel, ספקית מובילה בפתרונות משולבים לניהול הכנסה (IRM) עבור ספקיות שירותי תקשורת. העסקה מוערכת בכ- 21 מיליון דולר.

החברה המאוחדת תישאר בבעלות פרטית ותמשיך לפעול במסגרת חברת סיבידיה. חברת סיבידיה מרחיבה את סל המוצרים שלה להובלת שוק פתרונות המידע בתחום אבטחת הכנסות ומניעת הונאות עבור ספקיות תקשורת, מדיה ובידור. סל מוצריה המורחב עוזר למפעילים למקסם רווחיות, לשפר את חוויות השירות עבור הלקוח ולייעל את סביבת העבודה.

בין היתר יכללו פתרונות המידע המשולבים  המוצעים על ידי חברת סיבידיה יישומים לאבטחת הכנסה (MoneyMap®), יישומים לניהול הונאה וסיכון (FraudView™ ו-RiskView™), יישומים לניתוחים שיווקים (BusinessView™), יישומים לניהול מפיצים (DealerMap®) וכן יישומים ליישוב מחלוקות בין שותפים (EZtrust®).

אלון אגינסקי, נשיא, מנכ”ל ומייסד סיבידיה מציין כי “זהו רגע משמעותי עבור סיבידיה ורגע מכריע בביסוס מובילותה בתחום פתרונות ניהול הכנסות וכספקית המובילה והגדולה של פתרונות אלה עבור ספקי השירות בתחום התקשורת, המדיה והבידור. לחברה הממוזגת יהיו כ– 132 לקוחות ברחבי העולם, מיטב השותפים, כ- 300 עובדים, משרדים ב – 18 מדינות וסל מוצרים ופתרונות הגדול ביותר שקיים בתחום. בנוסף ציין כי “החברה צופה שבמהלך השנתיים הקרובות תגיע פעילותה לכ- 50 מיליון דולר בשנה “.

“סיבידיה הינה פורצת דרך אמיתית בתחום פתרונות אבטחת ההכנסה. יוזמותיה החדשניות בפתרונות ניהול מפיצים עבור Vodafone  ושותפות עם חברתBT  הינן שתי דוגמאות לחדשנות זו. הכנסת חברת  ECtelלתוך המשפחה מוסיפה לא רק פתרונות לניהול הונאה וניתוחי רווחיות בלבד אלה גם מגדילה את עסקיה של סיבידיה ומרכזת את כל פתרונות המידע בתחום האבטחה תחת קורת גג אחת” ציין דן בייקר – מנהל מחקר בחברת TRI.

אודות סיבידיה:

סיבידיה הינה חברה חדשנית ומובילה בפתרונות המידע בתחום ההכנסות לספקי שירות בתחום התקשורת, המדיה והבידור. סל המוצרים של סיבידיה בתחום זה עוזר למפעילים למקסם רווחיות, לשפר את חוויות השירות עבור לקוח ולייעל את סביבת העבודה באמצעות פתרונות לאבטחת הכנסה, ניהול סיכונים והונאה, ניהול מפיצים, יישומי ניתוח שיווקי ושירותי הסלקה.

 לקוחותיה של סיבידיה כוללים בין היתר: בריטיש טלקום, קבוצת טלפוניקה, וודפון גרמניה, AT&T, בל קנדה, O2 אנגליה, MTN דרום אפריקה, סוויסקום, טלקום איטליה, טלקום סין.

בין משקיעיה של סיבידיה ניתן למנות : Battery Ventures, Carmel Ventures, Hyperion, STAR Ventures, Plenus וחיים מר.

תגובות סגורות