20/01/10 מקיט נבחרה להטמיע בחברת GES תוכנה לניהול חיי פרויקט

התוכנה תסייע ל- GES לעמוד בתקני איכות הסביבה המחמירים ביותר באירופה

חברת מקיט מערכות מקבוצת מלם- תים, נציגת SIEMENS PLM Software בישראל, סיימה פרויקט יישום מערכות PLM (ניהול חיי מוצר/פרויקט) בחברת GES. חברת GES הנה מובילה עולמית בתחום הפתרונות לטיפול במים ושפכים בתעשייה, בחקלאות ובשוק המוניציפאלי והמוסדי. היקף הפרויקט מוערך בכ- 320,000 ש”ח. 

מקיט הטמיעה בחברת GES את תוכנת  Teamcenterמבית SIEMENS PLM Software לניהול המידע ההנדסי אודות הפרויקט, לניהול בקרת תצורה, ניהול תהליכים וניהול מחזור חיי כל הפרויקטים בארגון. תוכנת Teamcenter תסייע ל- GES גם בצורך לשיתוף מידע בין העובדים השונים, באמצעות כלי ה- collaboration (שיתופיות) המוטמעים בה. התוכנה מסייעת לעבודה משותפת עם ספקי משנה, הנמצאים בארץ ובחו”ל, והמידע מועבר אליהם ומהם בצורה שוטפת, בליווי פגישות וירטואליות. בדרך זו, מקצרים את זמני פיתוח הפרויקט ומפחיתים את מספר הטעויות הנגרמות כתוצאה מעבודה עם קבוצות שונות, הנמצאות בריחוק גיאוגרפי ומהיעדר אינפורמציה הזמינה לכולם. התוכנה נותנת מענה באינטגרציה עם ואל המערכת הלוגיסטית ERP של SAP הקיימת בארגון.

 

שמעון אמבר, מנהל מכירות לתחום ניהול ידע במקיט מערכות: “חברת GES עוסקת בתחום הקלינטק-  טכנולוגיה ירוקה. המערכות המשווקות על ידי מקיט, מתאימות מאוד לתחום הקלינטק, משום שבתהליכי פיתוח מוצר באמצעות Teamcenter, מתייחסים כבר בהתחלה לתקני איכות הסביבה המקובלים באירופה כגון: WEEE, ELV, RoHS ועוד. התייחסות לתקנים השונים, כבר משלביו הראשוניים של ייצור המוצר, מבטיחה כי המוצר אכן יעמוד בסופו של דבר בתקנים אלו ומאפשרת לחברות הקלינטק לקחת חלק בפרויקטים גדולים ומשמעותיים ברחבי העולם”.

 

תגובות סגורות