מרבב חדש של רד תקשורת תומך ביישומי מעקב וידאו דוגמת זיהוי פנים ולוחיות רישוי של מכוניות

חברת רד תקשורת, יצרנית גלובלית של ציוד למגוון יישומי תקשורת נתונים וטלקומוניקציה, הכריזה על גירסה חדשה של מרבב- ה-Airmux-200 המותאמת לשידור של מגוון יישומי מעקב וידאו.

גירסת הבסיס של המרבב האלחוטי בפס רחב, היא מערכת המאפשרת לחבר בין מעגלי Ethernet ו-E1/T1 בין שני אתרים מרוחקים, תוך שימוש בתשדורת אלחוטית בפס רחב. 

ה-Airmux-200VS החדש תומך במצלמות אינטרנט ברזולוציה גבוהה, העושות שימוש ברוחב פס גדול במיוחד, כשהוא מספק קצב העברת נתונים של 2/5 Mbps עד למרחקים של 20 ק”מ. יכולות המרבב ואמינותו הגבוהה מאפשרות תמיכה ביישומים מתקדמים, דוגמת זיהוי פנים ולוחיות זיהוי של מכוניות, כמו גם העברת התרעות ממוקדות ומקסימום מידע למפעילים בשטח במשימות אבטחה – בזמן אמת ובמגוון משימות קריטיות.

ה-Airmux-200VS משדר בתדרים של 2.3 עד 2.7 ג’יגה-הרץ, ו-4.9-5.95 ג’יגה-הרץ, ,תדרים אלה אינם זקוקים לרשיונות במרבית המדינות. השידור מוצפן ומבטיח אבטחה מלאה וניתן להתקינו במהירות רבה.

“את יישומי האבטחה בווידאו אלחוטי ניתן להטמיע בכל מקום כשהם אידיאליים לאתרים בהם החיבור החוטי אינו מהווה אלטרנטיבה, דוגמת אתרים הסטוריים או ארכיאולוגיים, או באזורי ספר מבודדים”, מציין אלעד הרף, מנהל המוצר בחברת רד. “יכולת השידור האסימטרית ופשטות ההתקנה של המוצר הופכות אותו לפתרון המתאים במיוחד למעקב וידאו עבור זיהוי לוחיות רישוי בכבישים מהירים, או זיהוי פנים לאורך גבולות בינלאומיים”.

מעבד המולטימדיה החדש של פריסקייל ישמש כ’מוח’ של מערכות התקשורת והבידור ברכבי פורד

מעבד המולטימדיה החדש – ה- i.MX516 – ומיקרו-בקר של ענקית השבבים, פריסקייל סמיקונדקטור, ישמשו כמנוע ו’מוח’ בלב ה-SYNC של חברת פורד – מערכת בידור ותקשורת פנים שהוכרזה לא מכבר בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית בלאס וגאס. ה-SYNC שתותקן בכל רכבי פורד במהלך 2010, תאפשר לנהגים להפעיל מגוון מכשירי בידור ותקשורת, באמצעות פקודות קוליות ומערכת חכמה לזיהוי דיבור, הגה הרכב ומסכי מגע שימוקמו במכוניות.

“מערכת ה-SYNC הולכת לבצע מהפיכה בתחום הבידור והמידע בכלי רכב”, אומר שמואל ברקן, מנכ”ל משותף בפריסקייל ישראל ודירקטור שיווק ומכירות במזרח התיכון, אפריקה ומזרח אירופה. ברקן מציין כי ה- i.MX516, המיועדים לתעשיית הרכב מבוסס על ליבת ARM Cortex™-A8, מצוייד בחמישה מנועי עיבוד ומפגין שלל תכונות מולטימדיה, אופציות רחבות של קישוריות ותמיכה במגוון סוגי זיכרון, כולל ה- DDR2, המאפשר להוזיל משמעותית את מחירי המוצרים ותמיכה במגוון מערכות הפעלה – כולל לינוקס, חלונות ואנדרואיד.

מעבר לפורד, כמה יצרנים מובילים כבר הודיעו כי בחרו במעבד של פריסקייל לטובת הוספת יכולות מולטימדיה במכוניות שייצורן יחל ב-2010. השבבים, המפגינים עמידות בחום גבוה, אידיאליים לשילוב במכשירים בעלי מסכי תצוגה, דוגמת מכשירי ניווט ומערכות בידור ניידות.

תגובות סגורות