חדשות היום

פיצ’רים חדשים ובלעדיים בישראל למכשירי Mio בישראל!

» TMC מלא – דיווחי תנועה בזמן אמת המשודרים בתדר רדיו ללא כל עלות חודשית

» עם התקרבות לצומת / מחלף – תצוגה של תמרורי ההכוונה מציאותיים על גבי המסך (Junction View)

» בכבישים רבי-נתיבים – מידע מפורט על הפניות האפשריות בכל נתיב (Lane information)

חברת Mio Technologies מהיצרניות המובילות בעולם של מכשירי GPS, השיקה היום בישראל חידושים משמעותיים לסדרת Mio Spirit שנכנסה לישראל בחודשים האחרונים. הסדרה החדשה כוללת מספר חידושים משמעותיים שטרם נראו בשוק תוכנות הניווט ומגיעים לראשונה לישראל.

החידושים המשמעותיים בסדרה כוללים שלושה פיצ’רים המציעים ניווט רב עוצמה, מהיר במיוחד ומדויק ונוחות שימוש:

» TMC Mio Freeway – לראשונה ובלעדית בישראל מציעה Mio דיווחי תנועה בזמן אמת המשודרים בתדר רדיו FM למכשירי GPS ומציעות דרכים חלופיות לעקיפת פקקים. (זמין למכשירי ה Mio Moov, ובמהלך חודש ינואר יהיה זמין למכשירי Mio Spirit). הערכה זמינה למכירה ברשתות השיווק ונקודות המכירה השונות.

» Lane information – הצגה מפורטת של כבישים רבי-נתיבים ולא רק לקראת פניות. במקרים של נתיבים ושל צמתים מופיעה על המסך הצגה ברורה של הנתיב עם הכוונה שמאלה, ימינה או ישר. התכונה זמינה למכשירי ה Mio MOOV וה Mio Spirit

» Junction view – הצגה של שלטי הכוונה על גבי המסך- עם הגעתו של הרכב לצומת תוצג תמונה מציאותית של שלטי ההכוונה המופיעים על הכביש – על גבי המסך של המכשיר לצורך נוחות ניווט והימנעות מטעויות. התמונה תיעלם לאחר שהרכב יעבור את השלט והניווט יחזור למצבו הרגיל. התכונה זמינה למכשירי ה Mio Spirit

את כל הפיצ’רים ניתן לעדכן דרך אתר מועדון הלקוחות של רונלייט בכתובת www.ronlight.co.il/club

גיא דה פיצ’וטו מנכ”ל חברת רונלייט דיגיטל בע”מ: “זוהי עליית מדרגה נוספת אותה מובילה Mio בדרך לניווט חלק ואינטואיטיבי לכל הנהגים, גם לאלה שעד כה התקשו להשתמש במכשירי ניווט. הפיצ’רים החדשים יעזרו לנהג הישראלי ויהפכו את חווית הניווט לחיונית יותר, קלה יותר ונוחה יותר לשימוש. גם הפעם השדרוגים הבלעדיים לתוכנת הניווט של Mio מציבים אותה בחזית מבחינת פשטות השימוש ואמינות המוצר ואני סמוך ובטוח כי הפיצ’רים החדשים יעניקו למשתמש ערך מוסף וחווית ניווט טובה יותר”. את המכשירים החדשים ניתן להשיג ברשתות הנבחרות ואצל המשווקים המורשים. 

תגובות סגורות