01/02/10 קונטאל ITS התקינה בהצלחה פתרונות תוכנה לניהול השינוע ברצפת הייצור במפעל קליל

קליל הטמיעה מערכת תוכנה חדשה לניהול השינוע בריצפת ייצור במפעלה בכרמיאל, החברה בחרה בפתרונותיה של קונטאל ITS לאחר תהליך בחינה ארוך.  היקפו של  הפרויקט כ- 650 אלף  שקל

חברת קונטאל ITS מקבוצת קונטאל, ספקית פתרונות תוכנה לניהול הייצור, יישמה בהצלחה מערכת לניהול השינוע ברצפת ייצור במפעלה של קליל בכרמיאל. קליל  מובילה בארץ בתחום של פיתוח יצור ושיווק של מערכות אלומיניום עבור ענף הבנייה והתעשיה.  היקף הפרויקט כ-650 אלף שקל.

לדברי אריה (ריצ’י) ריכטמן, מנכ”ל קליל: “הטמעת המערכת החדשה שידרגה את מערך הייצור בקליל כך  שיעילות האספקה ללקוחות קליל בארץ ובחו”ל השתפרה, הואיל ושינוע אלפי הפרופילים שודרג באופן משמעותי”.

במסגרת הפרויקט הוטמעה בקליל על ידי קונטאל ITS, מערכת ניהול השינוע ברצפת ייצור אשר החליפה  מערכת קיימת. המערכת  הינה  כלי תפעולי חיוני לפעילות קליל, היא מהווה חוליה מקשרת בין מערכת ניהול המלאי לבקרי ריצפת הייצור. פעילותה העיקרית היא קבלת פקודת שינוע של פרופילי אלומיניום ממחשב ניהול המלאי, עיבוד הפקודה הנכנסת ושיגור פקודות אל בקרי המפעל השולטים על מערך של מסועים ועגורנים.

לדברי שי גרשון, מנכ”ל ITS : “לקונטאל I.T.S, המובילה בשוק ה-MES בישראל, יש ניסיון מוכח ביישום מערכות אלו במגוון תעשיות, ביניהן תעשיות הפלסטיק,  המזון, התרופות והפרמצבטיקה. הניסיון  והמומחיות בשלנו או לידי ביטוי בפרויקטים השונים בישראל ובאירופה, והובילו לבחירתנו  על ידי קליל לפרויקט הנרחב ביותר מסוג זה שבוצע עד היום בישראל”.

במקרה של תקלה במערכת ניהול המלאי, המערכת מספקת ממשקי מפעיל המאפשרים להורות על פקודות שינוע ישירות אל בקרי המפעל. בנוסף, המערכת מאפשרת ממשקי משתמש למידע אודות סטטוס המערכת ,דוחות עבודה, מלאים, תקלות תקשורת ותקלות המדווחות ע”י בקרי רצפת הייצור.

בזמן הפיתוח הקימה קונטאל ערוץ תקשורת נוסף על הקיים ובכך התאפשר ביצוע בדיקות והרצת המתקן במקביל לעבודת המערכת הקיימת.  כתוצאה מכך זמן הרצת המערכת באתר היה קצר ללא הפרעה למהלך הייצור השוטף במפעל .

ממשק המשתמש שודרג לטכנולוגיה עדכנית ולממשק WEB בעברית. הממשק החדש מאפשר למשתמשי המערכת ברמות הרשאה שונות להתחבר מכל עמדה במפעל. העמדות מאפשרות ביצוע פעולות, צפיה בנתונים, ניטור אירועים והפקת דוחות.

תגובות סגורות