חדשות היום

ooVoo מרחיבה את שירותי התקשורת – פיתחה פיתרון לשיחות וידאו בטלפונים ניידים

בכך, תהפוך ooVoo לחברה הראשונה המספקת שירות שיחות וידאו באמצעות הסלולר, האינטרנט ושולחן העבודה גם יחד. ooVoo תדגים את הפיתרון שפיתחה לשיחות וידאו בנייד במסגרת ה- Mobile World Congress בברצלונה

חברת ooVoo מרחיבה את שירותי התקשורת שלה- לטלפונים ניידים. החברה תדגים את הפתרון שפיתחה לשיחות וידאו בנייד בועידת Mobile World Congress שתתקיים בברצלונה, בתאריכים 15-17 בפברואר. יכולת זו תהפוך את ooVoo לחברה הראשונה המציעה וידאו צ’אט בשלוש פלטפורמות: תוכנה הניתנת להורדה לשולחן העבודה או למחשב הנייד, שיחות באמצעות דפדפן האינטרנט מבלי להוריד את התוכנה, ובטלפון הנייד.

שירות שיחות הוידאו באיכות גבוהה לטלפונים ניידים של ooVoo, הינה טכנולוגית פטנט שמתאימה את השיחות לרוחבי פס משתנים ולתנודות בקישוריות לרשת. בנוסף, החוויה הכוללת היא של רציפות, בין אם החיבור נעשה דרך PC או MAC, דרך הרשת, או מכשיר הטלפון הנייד.

ההתרחבות אל הטלפונים הניידים מבססת את ooVoo כמובילה בקטגורית חדשנות המוצר. מאז הקמתה בשנת 2007, פיתחה ooVoo את היכולת לתת מענה לדרישות צרכנים פרטיים ועסקיים, עם השקת מוצר המאפשר שיחות וידאו לשישה משתתפים בו זמנית ב- PC, ooVoo למחשבי MAC, וכן שיחות וידאו מבוססות אינטרנט וברזולוציה גבוהה. בתחילת 2008, השיקה ooVoo תקשורת וידאו באיכות גבוהה (HD) המאפשרת למשתמשים לקיים שיחות וידאו על גבי מכשירי טלוויזיה, ובשימוש במחשבים סטנדרטיים.

פיליפ שוורץ, מנכ”ל ooVoo העולמית, אמר כי “עם ריבוי צרכנים ועסקים המשתמשים בטלפונים “חכמים” לשם ניידות ופרודוקטיביות ועם עליה בביצועי רוחב הפס של רשתות G4, אנו מסוגלים להביא את האיכות הגבוהה של שיחות הוידאו שלנו לטלפונים ניידים אלה. אנו מאמינים שהרחבת הוידאו צ’אט לטלפונים ניידים תמשיך את מגמת הצמיחה שלנו ותהפוך את השירות הזה לחיוני הן לצרכן הפרטי והן לעסקים, באותה מידה כמו טלפונים ניידים, הודעות טקסט ואי מיילים”.

תגובות סגורות