חדשות היום

03/03/10 מיזם טכנולוגי חדש, של אילן שילוח וניר טרלובסקי, מאפשר לגולשים לשלם עבור שירותי תוכן באינטרנט באמצעות אינטראקציות פרסומיות

Matomy מספקת פתרונות תשלום חלופיים עבור שימוש באפליקציות של רשתות חברתיות, אתרי תוכן ועוד

Matomy, מיזם טכנולוגי ישראלי חדש, מציע לגולשי אינטרנט ברחבי העולם אמצעי תשלום אלטרנטיבי עבור השימוש בתכנים שונים ברשת, באמצעות אינטראקציה עם מפרסמים. גולש שמעוניין לרכוש מוצר וירטואלי ברשת (כגון מוצרים חקלאיים שונים עבור אפליקציה למשחק “החווה” בפייסבוק) יוכל לעשות זאת באמצעות שרותי מאטומי: ימלא שאלון או ירכוש מוצר כלשהו, יבצע פעולה כלשהי הנדרשת על ידי מפרסם ובתמורה יקבל את המוצרים ישירות לפייסבוק שלו ללא צורך לשלם עליהם באמצעי התשלום הרגילים. הפתרון שמציע המיזם מתאים לכל אתר הגובה תשלום של דולרים בודדים מלקוחותיו, כך שניתן להשתמש בו גם באתרי תוכן המציעים חדשות, וידאו ומוסיקה.

 

הטכנולוגיה של המיזם מבטיחה התאמה מדוייקת של הצעות רלוונטיות לגולש באמצעות פיתוחו של מנוע אופטימיזציה המעניק אפיון מותאם של ההצעות הפרסומיות לגולשים על ידי: בחינת אזור גיאוגרפי, התנהגות הגולש, אפקטיביות המסר הפרסומי והיסטוריית הביצועים של הגולש באתר התוכן. פתרון נוסף שמציעה החברה הוא ה- “Crowed sourcing”: מנגנון בו הגולשים יכולים לדווח על מודעות או פרסומות מטעות או לא מדויקות, כשסך כל התגובות משתקלל לתוך מנוע האופטמיזציה וגורר בסופו של דבר להורדת פרסומות אלו מהמערכת.

 

ארז סדן, מנכ”ל ומייסד Matomy:

“לראשונה יכולים הצרכנים ברשת להרוויח מפעולות שהם עושים ושבעבורן משלמים המפרסמים, ולממן באמצעות פעולות אלו רכישות שונות, ללא צורך לשלם עבורן כסף. מאטומי יוצרת שיתופי פעולה עם מפתחי אפליקציות, משחקים ופלטפורמות צרכניות שונות ברשת, אשר נהנים לא רק מהיכולת לספק את הצרכנים, אלא גם מערוץ רווחים חדש, וכניסה לשוק הבינלאומי. השירות שמספקת החברה הינו פרי פיתוח ייחודי של צוות המורכב מאנשים בעלי ניסיון מצטבר של עשרות שנים בעולם האונליין”.

תגובות סגורות