חדשות היום

07/03/10 פלאפון שדרגה את תשתית האחסון המרכזית עם מערכות האחסון של EMC

אגף השירותים המקצועיים של EMC ישראל, בשיתוף עם מחלקת התשתיות של חברת פלאפון מערכות מידע,  סיימו  לאחרונה  פרויקט  מורכב  לשדרוג  תשתית האחסון המרכזית  של פלאפון.  השדרוג כלל תמיכה במאות טרה-בייט של נתונים ומאות אלפי IOPs input/output per second))
ועונה על הדרישות המחמירות של זמינות המידע בפלאפון.

במסגרת הפרויקט שדרגה פלאפון את מערכת האחסון ל-Symmetrix ®DMX-4 , מערכת עתירת ביצועים המסוגלת לענות על דרישות זמינות וביצועים מחמירות ולספק שירות עם פונקציונאליות משופרת. בנוסף, שודרגה תשתית ה-SAN  הארגונית לארכיטקטורה מסוגCore Edge  המבוססת על מתגי  MDS 9513 של סיסקו  בהיקף של מאות פורטים. הוטמעה גם מערכתRecover Point   EMC  שתאפשר לפלאפון  הגנה רציפה על המידע והתאוששות מיידית  מתקלות וכשלים לכל  נתוני  המקור של המערכות הקריטיות בזמן  מיידי .  

אלון אופק,  מנהל  מחלקת תשתיות מרכזיות בפלאפון: “פלאפון רואה במערך המידע שלה, נכס יקר מכל, שיש להשקיע בו ולשמרו. שדרוג מערכת  האחסון  המרכזית איפשר לפלאפון לבצע תהליך קונסולידציה והתייעלות תוך הבטחת שלמות הנתונים, ביצועים גבוהים וגמישות תפעולית, כאשר מערכת Recover Point EMC תספק לפלאפון הגנה רציפה על בסיסי הנתונים . פלאפון רואה ב-EMC שותף נאמן לאורך שנים, המכיר את סביבת העבודה שלה ומסייע רבות בתכנון פתרונות אחסון וגיבוי לחברה”. 

חיים כהן, מנהל מכירות לתחום הטלקום,EMC  ישראל : “שדרוג תשתית האחסון בפלאפון הינו פרויקט מורכב, אשר במסגרתו טופלו עשרות מערכות בעלות היקפי מידע אדירים. הטמעת מערכת האחסון החדשה של EMC, תאפשר לפלאפון לשפר את זמינות הנתונים של מערכות הייצור המרכזיות ותספק במקביל הגנת מידע רציפה”. 

תגובות סגורות