חדשות היום

09/06/10 פוליקום משיקה מערכת וידיאו קונפרנס חדשה עם הדמיית מציאות

אנדרו מילר, נשיא ומנכ”ל פוליקום: ארגון בגודל בינוני יוכל לחסוך עד 2.1 מיליון דולר בשנה הראשונה בפריסת מערכת פוליקום לעומת מערכת דומה מתוצרת סיסקו

חברת פוליקום, המציעה את סל פתרונות הנוכחות מרחוק הגדול ביותר בתעשייה, מרחיבה את ההיצע שלה עם מערכת פוליקום® Open Telepresence Experience (OTX™) 300. הפתרון החדש של הוידיאו קונפרנס עם הדמיית מציאות מציע שיתוף פעולה נאמן למציאות, כולל וידאו מלא (1080p) בחיסכון של עד מחצית מרוחב הפס בהשוואה למערכות דומות, ומציע את עלות הבעלות הכוללת הנמוכה ביותר ותשואה מהירה על השקעה מבחינת הלקוח.הדמיית המציאות באה לידי ביטוי ב”מזיגה” של משתתפים שונים ממקומות שונים לתוך מארג אחיד של  תמונה וחוויה עקבית בין החדרים השונים. המערכת החדשה מציגה לכל משתתף תמונה אחידה של שאר המשתתפים כאילו הם נמצאים באותו החדר.                                                                                                

 “מערכות הנוכחות מרחוק של פוליקום מסייעות ללקוח להתמודד עם הצורך הגובר ליצור שיתוף פעולה בין מספר רב של אתרים,” אמר אנדרו מילר, נשיא ומנכ”ל פוליקום. “השימוש בוידיאו קונפרנס מאפשר ללקוחות פוליקום לחסוך מיליוני דולרים בשנה על ידי שיפור הפרודוקטיביות וצמצום הצורך בנסיעות. בנוסף, אנו מעריכים כי ארגון בגודל בינוני יוכל לחסוך עד $2.1 מיליון בשנה הראשונה לאחר פריסת מערכת נוכחות מרחוק טיפוסית של פוליקום – והדבר כולל ציוד, רוחב פס, שירותים ותחזוקה – לעומת מערכת וידיאו קונפרנס של  סיסקו.”

מלבד הסיוע בצמצום עלויות, מערכת פוליקום OTX 300 תומכת בווידאו ברזולוציה גבוהה (HD) תוך

חיסכון של עד 50% ברוחב פס בהשוואה לפתרונות מתחרים, וזאת הודות ליישום H.264 High Profile של טכנולוגיה חדשה, חזקה ומבוססת תקנים לדחיסת וידאו. טכנולוגיית H.264 High Profile, שחברת פוליקום היא היחידה כיום שמציעה אותה, מקטינה את עלויות רוחב פס ברשת לנוכחות מרחוק ויכולה לסייע לארגונים להרחיב במידה משמעותית את פריסת הווידאו שלהם ללא צורך בהשקעה בשדרוג בקנה מידה גדול של הרשת.

“עם המשך התרחבות השימוש בתקשורת חזותית, הלקוחות מחפשים פתרונות שישתלבו באופן מקומי עם סביבת הרשת והתקשורת הקיימת כדי להפיק יותר תשואה מהשקעות קיימות בטכנולוגיה,” אומר יאנסי סמית’, מנהל המוצר של Communications Server במיקרוסופט. “כיום, השילוב של פוליקום בסביבות מיקרוסופט הוא דוגמה נפלאה לכך והוא מציע יכולת פעולה הדדית רחבה מול לקוחות שולחן עבודה ווידאו של Microsoft Office Communicator. הדבר מביא לפישוט דרמטי של השימוש בווידאו הודות ליכולת לתזמן ולצרף שיחות וידאו באופן אוטומטי דרך Microsoft Outlook ולשתף תוכן באמצעות Microsoft SharePoint.”

החברה תציג ותדגים את מערכת פוליקום OTX 300 החדשה בוועידה ותערוכת InfoComm 2010 שיתקיימו בלאס וגאס, בתאריכים 9 עד 11 ביוני (ביתן 1806N).

תגובות סגורות