חדשות היום

14/06/10 קבוצת מלם-תים הודיעה כי נחתם הסכם לרכישת קבוצת SRL.

יום ראשון, 13  ביוני 2010, נחתם הסכם לרכישת  קבוצת SRL (בכפוף לאישורו של הממונה על ההגבלים העסקיים). היקף הרכישה נאמד בכ- 15 מיליון ₪. קבוצת SRL על כל עובדיה, מנהליה ומייסדיה תהיה חברת בת בקבוצת מלם-תים.

בכוונת הנהלת קבוצת מלם-תים למנף ולפתח באופן ניכר את שתי החטיבות של קבוצת SRL:

חטיבת ה-Professional Services שלSRL  המתמחה בין היתר בתחומי ה-BI, האינטגרציה, הפיתוח ובסיסי הנתונים.

ההשתלבות בקבוצת מלם–תים תרחיב באופן ניכר את אפשרויות ההתפתחות והקידום המקצועי של עובדי SRL, ואפשרות שילובם בפרויקטים מאתגרים אצל לקוחות פוטנציאליים רבים, בנוסף על אלו בהם טיפלה SRL עד היום.

חטיבת המוצרים של SRL אמורה להצטרף ולהוביל את המהלך האסטרטגי של בניית פעילות ממוקדת מוצרים בקבוצת מלם-תים, מהלך אותו התחיל מנהל האגף בועז פרלמן לפני כחצי שנה. יחד עם מוצרים נוספים אשר כבר משווקים בישראל על ידי מלם-תים, תהפוך פעילות זו כבר כעת לאחת מחברות מוצרי התוכנה המובילות בישראל.

שלמה איזנברג מנהל העסקים הראשי של מלם-תים מסר “אני נרגש לקראת שילוב SRL במלם-תים, חזרנו והצהרנו כי יש תחומים אותם ברצוננו לחזק דוגמת גוף המוצרים, בכל הקשור לפעילויות BI ותחומי פעילות נוספים. רכישת קבוצת SRL תקרב אותנו אל היעד הזה. ברור כי הרכישה תועיל גם למיצובה של SRL כפורצת דרך בתחום ה- Active BI”. שלמה איזנברג מוסיף ואומר כי “מלם-תים תוסיף ותרחיב את פעילות המוצרים שלה לתחומים נוספים ותעמיק את אחיזתה בייצוג המוצרים הקיימים”. 

בעלי ומייסדי SRL, דני בראונשוייג, מנחם שחף ויעקב אנגר, ימשיכו לעבוד בחברה. השלושה מסרו כי מהלך זה הינו בשורה טובה עבור כל עובדי SRL, שכן הרכישה פותחת עבורם הזדמנויות חדשות ומאתגרות. השילוב של SRL בקבוצת מלם-תים, שהינה קבוצת ה-IT המובילה והגדולה בישראל, תאפשר ל-SRL להתפתח ולצמוח, ותעניק ל-SRL יציבות עסקית ברורה – ולטווח ארוך.

תגובות סגורות