חדשות היום

אירוע חגיגת עשור ל Agilent ו70 שנות חדשנות

כמיטב המסורת, בפעם החמישית, ערכה ענקית הבדיקה והמדידה
Agilent Technologies את אירוע הלקוחות השנתי שלה והפעם בסימן 70 שנות חדשנות ועשור לחברה. למי שלא מכיר את ההיסטוריה, מוצרי החברה החלו את דרכם בשנת 1939 תחת המותג hp ובשנת 1999 חטיבת הצב”ד הונפקה כחברה עצמאית בשם Agilent Technologies.
האירוע נערך באולם האירועים “סטואה” שבקיבוץ געש, בהשתתפות כ-60 עובדי החברה וקרוב ל- 600 לקוחות נבחרים של החברה, שותפים עסקיים ונציגים מתעשיית האלקטרוניקה.
בקוקטייל החגיגי Agilent הציגה עשרות מוצרים חדשים שהושקו במהלך השנה החולפת. ביניהם בלטה משפחת האוסילוסקופים של החברה המונה כיום כבר 100 דגמים שונים, כולל ה-
Infiniium 90000 X-series שהושקה בימים אלו ואשר מספקת, לראשונה בתעשייה, אוסילוסקופ בעל רוחב סרט אנלוגי אמיתי של 32GHz.
לאחר הקוקטייל התכנסו האורחים באולם לדברי ברכה ממנכ”ל  Agilent ישראל, מר איציק סיטון, אשר ציין את תרומתה של קהילת ההיי-טק הישראלי לחוסנה הכלכלי של מדינת ישראל ואת תרומתה של Agilent, כמובילת תחום הבדיקות והמדידות, למרבית תחומיה של התעשייה. מ-Agilent העולמית כיבד את האירוע בנוכחותו מר כריס רני, מנהל מכירות אירופה של קבוצת המדידות האלקטרוניות, אשר ציין את מרכזיותה של ישראל כמובילה טכנולוגית בעלת השפעה עולמית על תעשיית ההייטק.
מר ינון ברכה מנכ”ל חברת Prime Sense, המתמחה בטכנולוגיית תלת מימד, חתם את פרק הברכות בהצגת המוצר החדש שפותח בשיתוף Microsoft לתחום הבידור וברך על השיתוף פעולה והתמיכה של חברת Agilent לאורך הדרך.

לסיום האירוע עלה לבמה רמי קליינשטיין למופע של מיטב להיטיו מכל הזמנים אשר הרקיד את קהל המשתתפים.

תגובות סגורות