חדשות היום

צבי ברק מחליף את אלון בלעש כמנהל פיוטשר ישראל

ביום ד’ ה-28 לאוגוסט שלח אלון בלעש, מנהל הסניף הישראלי של חברת ההפצה הגלובלית פיוטשר, מכתב לכל לקוחות החברה ובו הודיע כי מה-1  בספטמבר 2010 הוא יפסיק לשמש כמנהל הסניף הישראלי, ובמקומו יתמנה צבי ברק. מדובר במינוי שנקבע לאחר שנה שלמה שבמהלכה חיפש בלעש מועמד לתפקיד. בעקבות המינוי הוא יתמקד בתפקידו המרכזי כיום: מנהל אזורי של פיוטשר העולמית לאזור ישראל, יוון, דרום אפריקה ומזרח אירופה. בלעש ישמור על פעילות בישראל, שכן מכירות הרכיבים של פיוטשר בישראל מהוות כמחצית ממכירותיה באזור זה.
ברק הצטרף לפיוטשר ישראל לפני כ-5 שנים כמנהל המחלקה הטכנית, לאחר ניסיון של שנים רבות בהייטק הישראלי, בין השאר כמנהל קו מוצרים בחברת טלסיס וכמייסד הסניף הישראלי של חברת Cypress. בלעש מסר ללקוחות שברק ימשיך לנהל את המחלקה הטכנית של חברת פיוטשר, וכחלק מתפקידו החדש ינהל גם את מחלקת המכירות.
במקביל למינוי זה, בוצעו מינויים נוספים בפיוטשר: רונדה עמרה תתמנה למנהלת תפעול ותהייה אחראית על שיפור מערך השרות של החברה, תוך בניית הסכמי שירות פנימיים וחיצוניים. לרונדה יותר מ-20 שנות ניסיון בפיוטשר בתחומי השיווק, המכירות והתיפעול. שלומי פילוסוף יתמנה למנהל תיק פלקסטרוניקס ישראל ומזרח אירופה ויהיה אחראי להעמקת שיתופי הפעולה בין שתי החברות.

תגובות סגורות