חדשות היום

15/09/10 פוליקום מציעה למנהלים מסע חווייתי מודרך בעולם הוידאו קונפרנסמשיקה לראשונה את מרכז ה-EBC בסיטי של לונדון ומציגה למבקרים הדגמות אינטראקטיביות של פתרונות וידיאו חזותי

פוליקום משיקה את ה-EBC (Executive Briefing Centre ), מרכז תדרוך המנהלים הראשון שלה באירופה. המרכז אשר נחנך בבית דאשווד היוקרתי בלונדון, מציע למנהלים ברחבי העולם מסע חווייתי מודרך והדגמות אינטראקטיביות של קשת הפתרונות המלאה בתחום הנוכחות מרחוק ושיתופי הפעולה המאוחדים ‏(UC&C).

במסגרת זו יעברו המבקרים במרכז התדרןך ויחוו את מגוון פתרונות שיתוף הפעולה של פוליקום בסביבה דינאמית ויראו כיצד תקנים פתוחים ויכולת פעולה הדדית מלאה עם השותפים האסטרטגיים של פוליקום, וביניהם מיקרוסופט, HP, יבמ, אוויה, ג’וינפר וברודסופט יסייעו להם בפעולות עסקיות יומיומיות.

מרכז תדרוך המנהלים מציג את ההיצע המקיף של פוליקום, הכוללת פתרונות מבוססי תקנים של קול, וידאו ונוכחות מרחוק באיכות HD, המאפשרים ללקוחות לשתף פעולה בצורה יעילה פנים אל פנים, תוך התעלמות מגבולות הזמן והמרחק. המרכז מציג את השילוב הנרחב עם שותפי רשת שיתוף הפעולה הפתוח של פוליקום. אסטרטגיית רשת שיתוף הפעולה הפתוח של Polycom מספקת פתרון שיתוף פעולה פתוח בעל יכולת פעולה הדדית, המעניק ללקוחות גמישות רבה יותר והגנה על השקעתם בסביבת תקשורת מאוחדת.

אנדי מילר, נשיא ומנכ”ל פוליקום אמר במסגרת אירוע מיוחד שנערך אתמול לקבוצה גדולה של לקוחות ושותפים כי מרכז המנהלים החדש מאפשר ללקוחות להתנסות בפועל בחוויית השימוש בפתרונות של פוליקום ולהבין כיצד הם יכולים להפוך את העסק שלהם לשותף אמין. “אנו ממשיכים להרחיב את פעילות החברה והשקענו סכומים משמעותיים בעולם כולו, כולל באירופה. מתקן חשוב זה של מרכז תדרוך המנהלים משלים את מרכזי הפתרונות שלנו במדריד ובמילאנו, ומהווה הוכחה נוספת למחויבותנו לשוק האירופאי. הלקוחות והשותפים שאיתם דיברתי מתרשמים מאוד מההתמקדות שלנו בלקוחות, המספקת להם את הפתרונות המתאימים שיאפשרו להם להצליח”.

 

תגובות סגורות